Totaal aantal Berichten: 582
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
ik heb zondag de xm mogen bewonderen van xmine
wat een groote luxe bak! wel gaaf hoor! colle velgen enz enz.
mooie leuke wagen!
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4
De limo rijdt weer zoals ze moet! 6 Nieuwe bougies (de goeie!) doen wonderen. De schokjes zijn weg en ook het diagnoselampje heeft niet weer gebrand!
Super!
Citroënloos
Inmiddels een sierstrip voor de voorbumper rijker.
Komend voorjaar er maar eens opzetten, samen met de RVS deurstrips. Nu nog een achterbumperstrip zien te ritselen.
Misschien dat ik de bumpers ook nog laat overspuiten. Zitten natuurlijk wel wat krasjes op. Gisteravond nog een flinke bijgekomen, toen ik in de binnenstad van Sneek tegen een huis aan reed…
Citroënloos
Vind je het gek dat je dan maar 1 op 9 haalt met een huis op je achterbumper .....
Vroemmmm
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
XMine schreef:Inmiddels een sierstrip voor de voorbumper rijker.
Komend voorjaar er maar eens opzetten, samen met de RVS deurstrips. Nu nog een achterbumperstrip zien te ritselen.
Misschien dat ik de bumpers ook nog laat overspuiten. Zitten natuurlijk wel wat krasjes op. Gisteravond nog een flinke bijgekomen, toen ik in de binnenstad van Sneek tegen een huis aan reed...
Kon dat huis niet een beetje uitkijken!?
Nauwe straatjes, erg nauw bochtje en tik…
Citroënloos
achtersierstrip hing volgens mij nog ergens te hangen bij mijn garage…
wil wel eens vragen wat hij er voor vraagt?
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Leeuwis schreef:Vind je het gek dat je dan maar 1 op 9 haalt met een huis op je achterbumper .....
Vroemmmm
Niels
Fout! Zat op m’n voorbumpert
Citroënloos
stooftaker schreef:achtersierstrip hing volgens mij nog ergens te hangen bij mijn garage…
wil wel eens vragen wat hij er voor vraagt?
Als je dat zou willen doen…
Citroënloos
wil ik, moet toch eens aanwippen voor een nieuwe accu, t beestje had het zwaar vanochtend….
Je hoort van me.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Volgens mij is dit mijn oude XM, klopt dat?
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
klopt als een bus
Inderdaad!
Citroënloos
Idd.
Was vandaag mooi weer, tijd om de kleur weer eens tevoorschijn te spoelen dus!
Voordat ik m’n boeltje bijelkaar pakte, eerst gecheckt of het apparaat wel wilde starten; gisteravond brandde het acculampje namelijk. Vanmiddag niks aan de hand, geen brandend lampje, starten ging zonder probleem. Na het wassen de auto naar de beschikbare loods gereden om ook het interieur eens aan te pakken. Tijdje bezig geweest (oogverblindend resultaat natuurlijk), auto weer naar buiten gereden en toen viel me op dat de lampen wel érg zwak schenen…
Dashboardverlichting uitgezet, radio uit en richting huis gereden. Na een paar honderd meter begon de auto te stotteren en begonnen m’n tanklampje en die half ronde lamp eronder te branden en sloeg de auto (in een bocht) af.
Vriend gebeld die met startkabels langskwam. De boel weer opgeladen en met de alarmlichten en stadslichten aan (het was donker) weer doorgereden naar huis. En ja hoor, weer een paar honderd meter verder was het weer afgelopen.
Mijn indruk: een zwakke accu (had de vorige eigenaar me al voor gewaarschuwd) met een dynamo die misschien wel overleden is. Of is het zo dat als de accu écht uitgeput is, de staat van de dynamo er niet toe doet?
Citroënloos