Naar Frankrijk natuurlijk.
Spuugzat die stedentrips dit jaar Gorges du Verdon.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Franrijk is altijd lache! En leuk om wat slopen af te struinen alhoewel de vrouw dat meestal niet zo spannend vind
Er wordt trouwens niet veel geslapen in remunj merk ik alweer
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Middagdienst en morgen is al weer weekend.
Mech kom jij regelmatig in Frankrijk,nog tips? Kwa vakantie
Frankrijk is super,ik word er zelfs op het werk op aangesproken,“we zijn dit jaar naar Parijs geweest” sja Parijs…:smt037
BTW zilveren (aka “zilveren pijl”) ZX 3 deurs dat ben ik (staat wel eens bij Rasa Senang voor de deur )
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Oh ik zal het eens in de gaten houden! daar woon ik boven dus dan zou ik hem toch eens moeten zien. Mijn BX staat normaal ook hier voor de deur, of bij de Fortis aan de overkant.
Qua Frankrijk vind ik Fecamp altijd erg mooi. Maar daar is geen zandstrand maar dikke keien, prachtige omgeving en goed eten maar als je ene strandganger bent zit je daar mis.
Verder ben ik enkele jaren zeer prettig op vakantie gegaan in Penvins, dat is een klein dorpje aan zee met 2 campings in Bretagne, vanaf Roermond exact 1000KM rijden. Ook daar is veel goed en goedkoop lekkers te eten, schitterende stranden en veel in de buurt als je wat cultuur wilt snuiven.
Dan ben ik nog een paar keer in Brest geweest, maar dat waren vreselijke zuipvakanties en ik kan je niet zeggen of daar erg veel meer te doen is, ik vermoed overigens van wel
En als je echt knallende zon wilt (met garantie bijna) en prachtige stranden en wellicht zelfs golfsurfen wilt gaan doen dan is Biarritz ook een aanrader, maar alles is daar wel vreselijk veel duurder dan aan de westkust van Frankrijk.
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ik heb wel eens een rood BXachtig iets daar zien rondrijden onze code is: tuut tuut tuut geantwoord door tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut,dus niet tuut tuut tuut want dan denkt iedereen ah het is Henk.
BTW ik heb 12 op het einde en een tent op mijn achterbank,verrek das waar ook…verder kun je me ook herkennen aan de kapotte dash lampjes
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Dus als jij 3x tuut initieert dan beantwoord ik dat met 10x tuut en vice versa!
Das goed .
Dan alleen nog even opletten dat ik ook naar de goede toeter want het is hier wat dat betreft wel altijd een feest in de straat met alle koffieshopgangers die hier met regelmaat de straat blokkeren. claxonconcerten zijn hier aan de orde van de dag
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zoals gebruikelijk zou ik het nu nog niet weten. Het zou maar zo kunnen dat de HY ons dit jaar naar Tsjechie brengt (2cv-wereldmeeting), en dan terug over Berlijn, maar ook Frankrijk is nog niet uit zicht. Daarnaast lijkt het mij ook wel een lekker idee om een eind met de XM te gaan toeren…. tsja, keuzes…
Maar het zou maar zo kunnen dat we op het laatste moment nog besluiten om toch nog even naar Bonaire te vliegen. Maar dat zou ook in de herfstvakantie kunnen….
Kortom, nog geen idee!
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Tsjechie alla, maar terug over berlijn?? Das een blokje rijden dan. Tip als je niet naar praag hoeft, neem dan ook niet die peperdure tolvignet die je nodig hebt voor de autosnelweg erheen. De plattelands weggetjes rijden net zo mooi. Als je naar praag wilt (sfeer is het zelfde als parijs maar dan andere gebouwen) pak de trein. Brno is een stuk naar oosten, maar zekers een aanrader. Stuk minder toeristisch en tevens per trein goed te bereiken.
Zelf zitten we aan een tourtocht te denken met een camper door frankrijk. Alleen waar wat en hoe, nog geen idee, ook geen camper ervaring trouwens….
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ben bekend in Tsjechie, Praag, Brno, Cesky Krumlov (een absolute aanrader!)... Terug over Berlijn, tsja… handig is het misschien niet als je snel naar huis wil. Ik heb nog nooit handige routes genomen in mijn vakantie, wel mooie routes. Als ik haast heb, pak ik wel een handige route, maar in mijn vakantie heb ik nooit haast. Heb ik wel haast, dan is het geen vakantie.
Tri pivo prosim,Praag is heel mooi,verder ben ik niet in Tsjechie geweest.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Ik ben van plan om deze zomer richting Hongarije te trekken .
En als het wat mee zit met Pasen naar Spanje (mijn broer woont daar… maar dan moet de BX wel eerst op de baan mogen eindelijk )
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik vermoed dat wij weer naar Frankrijk gaan. Vorig jaar in de Var geweest, rond het Lac de St. Croix. Dat is zo goed bevallen dat we van plan zijn om weer te gaan.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hier is een sterke overweging voor de rit naar Sint Petersburg aan de orde
Weer een groepsreis voor jongeren, maar waarheen weet ik nog niet. Zelf zat ik aan Frankrijk te denken met een excursie naar Barcelona.
vakantie
Wederom naar Camping Napoleon in Baremme,France
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
In de zomervakantie in elk geval met het gezin naar Zweden/Noorwegen. Daarnaast misschien nog samen met de Ami een midweek Frankrijk/Belgiƫ.
In de meivakantie dubben we nog over Sauerland/Harz, Veluwe of toch maar weer Frankrijk. Ik wil wel graag naar de Vogezen. Wil mijn gezin graag de kerk in Ronchamp laten zien.
Jeroen