Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
RikvdS schreef:Als je nou via Leiden rijdt, dan kan je je hier bij mij aansluiten. Moet je de afrit Leiderdorp/Hoogmade nemen en dan bij de eerste rotonde de allereerste afslag een smal weggetje op naar het infocentrum over de HSL-zuid. Dan wacht ik je daar wel op.
Hoe laat Rik?
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
tilanus schreef:PrutsyLJ schreef:Ik mag naar onder voorbehoud. Weet nog niet of ik vervoer heb zaterdag.
Ik hoop dat je het gaat halen, LJ.
En anders is er vast wel een mouw aan te passen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Waarom staat die nepBelg dan niet in het lijstje?
Ik laat LJ gewoon staan. Die gaat gewoon komen. Geen gezeur!
Aanwezigen;
BX19trs [Emiel]
robertenmarieke [Robert]
Patje74 [Patrick]
PrutsyLJ [Leendert-Jan]
Nesto [Ernst]
Digidaan
Beno [Beno] als het nodig is met 2*3ltr vetput
eXpelliarMus (Wes) Avec Breaky
djmoqua [Peter]
gompy58 [Michiel]
George
GWHENDRIKS2 [Gert(jan)]
EW
Peteryed [peter]
Sparks [Richard]
patri [Patrick]
GerbenZX
mkatgert [Michiel]
Lucas Unger
XMTurboCT [Arjan]
Elmer [Lelijke Eend]
Jitze
wyedema [wilfred]
Midfriesland [Wouter]
Status Quo
Rene [vaste sleutelaar, niet lid van citfo, NepBelg]
Lazysnake [Emiel2]
Hendrik69 [Henk]
Alexxxxx [compleet met vriendin en Lada]
hogervp [Patrick]
RikvdS [Ook wel Rik… uiteraard met zn ouwe dame]
Citrospeeds
Citroen23
C15GrandVolume[Joost]
CitroenAZU
Marinka
PBO
Onder voorbehoud:
tilanus [Sjoerd]
sjorsh
GoofBlikscha [Lars]
RikvdS
Bart1989
Sherpa [Willem]
ieksEmmu
XBXG [Wouter]
Ree
Edit: Hij staat er wel.
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
@ Rik, Peter, (Daan?), en alle anderen die via de A4 gaan rijden:
De afstand tussen het HSL informatiecentrum (Bospolder 11, 2353 XZ, Leiderdorp) en het Esso station Middelsloot in Middenbeemster bedraagt ongeveer 60 km. Uitgaande van een gemiddelde van 90 (want harder gaat de Visa van Peter niet ) bedraagt de reistijd 40 minuten. Als we daar om 10:45 aan willen komen, lijkt het mij het beste om om 10 uur te verzamelen in Leiderdorp.
DigiDaan schreef:tilanus schreef:PrutsyLJ schreef:Ik mag naar onder voorbehoud. Weet nog niet of ik vervoer heb zaterdag.
Ik hoop dat je het gaat halen, LJ.
En anders is er vast wel een mouw aan te passen.
Nou ja, er is al een frikandellenbakker. Dus mijn aanwezigheid is niet noodzakelijk oid. Maar goed, ik geef de hoop nog niet op.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- BX 1.9 TURD, de Euro
PrutsyLJ schreef:ik geef de hoop nog niet op.
Dat doet niemand.
Ik kom vanaf Eindhoven, dus A2 tot aan de ring Amsterdam en dan via de A10 oost doorsteken naar de A7.
Tot Middelsloot rijd ik het liefst alleen omdat het anders (in colonne) wel wat lastig wordt om op tijd aanwezig te zijn bij de Esso.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
PrutsyLJ schreef:Nou ja, er is al een frikandellenbakker. Dus mijn aanwezigheid is niet noodzakelijk oid. Maar goed, ik geef de hoop nog niet op.
Laten we het zo zeggen, vervoer hoeft het probleem niet te zijn.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
PrutsyLJ schreef:Nou ja, er is al een frikandellenbakker. Dus mijn aanwezigheid is niet noodzakelijk oid. Maar goed, ik geef de hoop nog niet op.
Heee, hooo! Wie zei er ook alweer dat hij geen dellen meer wilde bakken?
Maar ik zal aan de dellen-bakkende nep-belg doorgeven dat jij hem even komt aflossen.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
patje74 schreef:Rene, de nep-Belg, mijn oude schoolkameraad (Dyane + Peug 204) heeft zich opgeworpen om zijn frikandellen-bak-kwaliteiten te tonen. Ik heb er vertrouwen in!
ik laat mij verassen!
de laatste frikandel die ik gegeten heb was tijdens Frikandue, toch alweer een tijdje terug dus.
- BX 1.9 TURD, de Euro
hogervp schreef:patje74 schreef:Rene, de nep-Belg, mijn oude schoolkameraad (Dyane + Peug 204) heeft zich opgeworpen om zijn frikandellen-bak-kwaliteiten te tonen. Ik heb er vertrouwen in!
ik laat mij verassen!
de laatste frikandel die ik gegeten heb was tijdens Frikandue, toch alweer een tijdje terug dus.
Niet tijdens CitrOverslag? Of was Frikandue daarna?
patje74 schreef:PrutsyLJ schreef:Nou ja, er is al een frikandellenbakker. Dus mijn aanwezigheid is niet noodzakelijk oid. Maar goed, ik geef de hoop nog niet op.
Maar ik zal aan de dellen-bakkende nep-belg doorgeven dat jij hem even komt aflossen.
Als aflosser ok. Maar ik ga niet meer de hele dag bij die pan staan. Neem als ik kom ook ff een accu’tje mee. Kijken of het zwarte lor nog wil starten.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
PrutsyLJ schreef:patje74 schreef:PrutsyLJ schreef:Nou ja, er is al een frikandellenbakker. Dus mijn aanwezigheid is niet noodzakelijk oid. Maar goed, ik geef de hoop nog niet op.
Maar ik zal aan de dellen-bakkende nep-belg doorgeven dat jij hem even komt aflossen.Als aflosser ok. Maar ik ga niet meer de hele dag bij die pan staan. Neem als ik kom ook ff een accu’tje mee. Kijken of het zwarte lor nog wil starten.
Zullen we je zwarte dame dan op een “showroom”-positie neerzetten….
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
garagestmarien schreef:hogervp schreef:patje74 schreef:Rene, de nep-Belg, mijn oude schoolkameraad (Dyane + Peug 204) heeft zich opgeworpen om zijn frikandellen-bak-kwaliteiten te tonen. Ik heb er vertrouwen in!
ik laat mij verassen!
de laatste frikandel die ik gegeten heb was tijdens Frikandue, toch alweer een tijdje terug dus.Niet tijdens CitrOverslag? Of was Frikandue daarna?
Ik kan me niet herinneren dat ik in Overslag nog een frikandel genoten heb. Maar dat kan meerdere oorzaken hebben: de koskenkorva en de bijzondere nacht in het tenetje…...
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
hogervp schreef:
Als jullie om 11.00 vertrekken uit Esso Middelsloot, nabij Puremerend, dan haak ik bij Motel Wieringerwerf weer aan.
Wauw, jullie rekenen op een fikse tegenwind op de afsluitdijk ?