Dag allemaal,
mijn vriendin kwam dit overlaatst tegen: http://www.balades-2cv-normandie.com/
Heeft iemand dit ooit al gedaan?
Het ziet er wel leuk uit, zo met een geitje rondtoeren.. Ik vrees enkel dat het in groep is, maar misschien dat we bij een groep kunnen aansluiten, we moeten het nog eens bekijken hoe of wat.
We zijn het te weten gekomen via het programma “Vlaanderen Vakantieland” op één.
Ik hoor het graag, of van mensen met soortgelijke ervaringen..
ps: is het moeilijk om met een 2CV te rijden? qua schakelen enzo..
Heb dit onderwerp uit vlaanderen vakantieland nog op video denk ik.
Met een 2CV rijden is niet zo moeilijk In het begin is het wat wennen aan het schakelen en hoe de versnellingen liggen, maar na enkele tellen is het pure FUN. Ik heb het mogen ervaren toen ik met een 2CV mocht rijden voor onze trouwfoto’s . Ik zou het direct terug doen
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Re: Balades 2CV Normandie
stalsie schreef:ps: is het moeilijk om met een 2CV te rijden? qua schakelen enzo..
Nee… het is heel even wennen en dan gaat het vanzelf.
Het is even wennen, en de eerste keer remmen is ook even schrikken als je nieuwe auto’s gewend bent. En het gaat allemaal niet zo vlot.
Maar dat mag de pret verder niet drukken! Huur er anders een voor een dag, en kijk hoe het bevalt.
stefaan5089 schreef:Heb dit onderwerp uit vlaanderen vakantieland nog op video denk ik.
Met een 2CV rijden is niet zo moeilijk In het begin is het wat wennen aan het schakelen en hoe de versnellingen liggen, maar na enkele tellen is het pure FUN. Ik heb het mogen ervaren toen ik met een 2CV mocht rijden voor onze trouwfoto’s . Ik zou het direct terug doen
Jij hebt ook alles van Citroën hé
ps: de DS-miniatuur staat mooi te pronken op mijn nachtkastje
Proberen he om zoveel mogelijk te hebben
Ben aan ‘t kijken wat ik allemaal op video heb, zou het graag op DVD zetten Heb nog wel wat leuke dingen
Veel plezier met t miniatuur, heb er ondertussen ook al weer verschillende bij, zit momenteel op een goeie 1600, en de zolder is zo goed als klaar nu. Dit FF Off Topic.
Moet je echt eens proberen, 2CV te rijden. Is FF wennen, de erste ogenblikken, maar ik heb me echt geamuseerd. Moest ik er plaats en tijd voor hebben had ik er ook al eentje staan
AX 1.0 Tonic ‘95
BTW, heb nog een aflevering van Vlaanderen Vakantieland, maar met een traction (heb het nog niet goe bekeken waarover het gaat).
AX 1.0 Tonic ‘95