Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Ik heb zojuist een nieuwe feature aangezet op dit forum.
nu is de grap dat ik niet ga vertellen wat het is
diegene die als eerste raad wat het is, wint 1 kentekenplaathouder !!
indien je net niet gewonnen hebt, kun je hier je kph zelf bestellen:
Het is niet de auto ‘link’functie he? die doet het toch al langer…toch? ik loop me echt een ongeluk te zoeken…het lijkt wel alsof er niets veranderd is…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
De Chat ?
Schijt aan originaliteit.
Of is het die RSS feature ?
die zijn er beiden allang..
ben me ook te pletter aan het zoeken..
Maar als ik win hoef ik geen KPH, heb er al 2 liggen…
In bepaalde gevallenwordt een URL automatisch weergegeven als ‘link’ ? Dus dat je niet de URL ziet maar de text ‘link’.
dat is m!
verbaasde me net, toen ik een bericht van Blue Duck aanpaste..Er stond opeens “link”. Zonder dat ik dat gedaan had!
Simpele Ziel schreef:Het is niet de auto ‘link’functie he? die doet het toch al langer…toch? ik loop me echt een ongeluk te zoeken…het lijkt wel alsof er niets veranderd is…
ja ja ja??????
heb k ik gewonnen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Tom Duckpower schreef:dat is m!
verbaasde me net, toen ik een bericht van Blue Duck aanpaste..Er stond opeens “link”. Zonder dat ik dat gedaan had!
laat ik nou trouwens nethetzelfde gemod hebben
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Daar gaat mijn kph…..
Ach ik heb er nog eentje van zegikniet.nl
Staan trouwens een hoop agenten in dit topic zeg
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
sorry, verkeerde antwoord. die autolink is er al een tijdje..
ook wel grapig, want niemand weet hoe dat komt trouwens haha.. dus nog ff doorzoeken
hij is moeilijk hoor !
Tom Duckpower schreef:dat is m!
Weet je trouwens wat het vreemde is? pas die link aan door hem tussen de URL’s te zetten en plaats het berciht, mod hem nu opnieuw en de URL’s zijn weg
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Sinds hoe lang kan je eigenlijk al onder de info de tekst ‘terug naar boven’ vinden? wat vreemd eigenlijk, je gaat er nu pas op letten wat je allemaal wel niet kan..
BTW, nieuwe banner van de notaris?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Sinds hoe lang kan je eigenlijk al onder de info de tekst ‘terug naar boven’ vinden? wat vreemd eigenlijk, je gaat er nu pas op letten wat je allemaal wel niet kan..
das ook standaard…
Geen verbetering maarre, ,mijn google adbar verplaatst zich steeds, ,heeft dit iets met jou te maken?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI