ach veel mensen kopen audi, bmw omdat ze dan kunnen zeggen dat ze audi bmw rijden…
een C6 is een super auto voor diegene die zich wil onderscheiden…
en in een samenleving waarin je alleen indruk maakt bij mensen zodra je audi of bmw noemt wordt het lastig…
hoe mooi een citroen ook is er blijft altijd citroen opstaan..
en laat mij dat nu schitterend vinden….
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Arjan Verkade schreef:In Top Gear wordt de XM wel degelijke genoemt, niet letterlijk.
Maar hij zegt toch echt iets in de trant van: Ik was droevig toen ik hoorde dat Citroën in 2000 stopte met het maken van de grote limo’s.
Dat kan ik maar leiden naar 1 model en dat is de XM
Sterker, hij zegt dat ‘ie verdrietig was dat Citroen aankondigde te stoppen met het bouwen van “big insane cars for good”....
De XM insane ?
Mooi compliment..
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik reken de DS, SM en CX daar ook onder, ze verdienen ook allemaal dit compliment
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Arjan Verkade schreef:Ik reken de DS, SM en CX daar ook onder, ze verdienen ook allemaal dit compliment
Uiteraard, maar die zijn ook insane, de XM daarentegen: is “ingetogen” een goeie omschrijving ?
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ach dat ligt eraan waar je de XM mee vergelijkt
Als je ze met die 3 vergelijkt, dan heb je het goede woord.
XM serie 1 vooral icm spaakstuur en Diravi is toch wel beetje anders als een “normale” auto
Beetje kort door de bocht, maar een late 2.0 16v is eigenlijk niet veel meer als een grote Xantia voor sommige mensen denk ik.
Arjan Verkade schreef:Beetje kort door de bocht, maar een late 2.0 16v is eigenlijk niet veel meer als een grote Xantia voor sommige mensen denk ik.
het is natuurlijk andersom, de Xantia is een mini-Xm, minus een aantal van de geinige details. Onder die naam werd hij trouwens ook vermarkt in China.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:Onder die naam werd hij trouwens ook vermarkt in China.
mini-Xm?
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Texter schreef:eviltwin schreef:Onder die naam werd hij trouwens ook vermarkt in China.
mini-Xm?
Nee natuurlijk niet:
迷你XM的
Totaal aantal Berichten: 27922
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
eviltwin schreef:Arjan Verkade schreef:Beetje kort door de bocht, maar een late 2.0 16v is eigenlijk niet veel meer als een grote Xantia voor sommige mensen denk ik.
het is natuurlijk andersom, de Xantia is een mini-Xm, minus een aantal van de geinige details. Onder die naam werd hij trouwens ook vermarkt in China.
Zoals gewoonlijk heb je gelijk
Het ging mij even om de vergelijking.
Een CX is weer een grote GS, want die laatste was er eerder.
Dit wordt ook nog wel eens omgedraaid