Is die al oldtimer?
BunnY schreef:Is die al oldtimer?
Yes, 1982.








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Met ongeloof volg ik een beetje dit topic.. Eerst denkende dat een CX liefhebber zich zeer zeker niet uit het veld laat slaan om dergelijke minpunten (zoals je deze noemt) zelf te repareren (kennis alom op dit forum!). Het onbegrip dan ook voor de keus die je neemt om haar te verkopen.. Ieder zijn eigen keus, maar ik zou het zeer zeker niet doen.. Al is het maar voor een tijdje te schorsen als je de financiële middelen niet zou hebben op dit moment.. Je krijgt er echt spijt van, of beter gezegd: je denkt er nog vaak genoeg aan terug..
Maar.. Ik kan niet in je hoofd kijken en geen trek meer in je voiture is ‘absolute funest’. Zowel voor berijder als de auto zelf.. Om maar te zwijgen over de ‘geluiden’ uit je naaste omgeving die je tot dit besluit hebben gebracht..
Slaap er een nachtje over, zou ik zeggen..
Se concentrer sur l’essentiel
En trouwens, een oldtimer kost toch amper iets in NL? :
En trouwens, een oldtimer kost toch amper iets in NL? :








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Pfff… idd!! Geen WB (ze rijdt op gas, zoals ik lees) en verzekering? wat zou het zijn €120,- per jaar?????
Se concentrer sur l’essentiel
Archi schreef:
Slaap er een nachtje over, zou ik zeggen..
Ik ben ook bang dat ik er uiteindelijk enorme spijt van zal krijgen maar ik moet ook met mijn verstand denken en aangezien ik totaal afhankelijk ben van mijn auto ivm woon werk verkeer waar ook geen openbaar vervoer mogelijkheden zijn om als er wat moet gebeuren aan de wagen een tijdje gebruik van te moeten maken moet ik ook gewoon verstandig zijn.
En helaas heb ik niet de financiele ruimte om twee auto’s op de weg te houden en te onderhouden.
En ja, je hebt ook absoluut gelijk dat het misschien wel heel stom van me is…. daarnaast is de wagen nog niet verkocht en kan ik altijd nog van gedachten veranderen.
Als ik het geld en de kennis had stond ze hier op de stoep hoor (allé, in de garage). En zelfs als ik de kennis niet had stond ze hier op de stoep (allé, wederom in de garage ).








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Nou, vooruit dan maar..
Even in de ‘ZEN’ modus en zorgen dat je je emoties wat beter onder controle hebt..!!
Se concentrer sur l’essentiel








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
BunnY schreef:Als ik het geld en de kennis had stond ze hier op de stoep hoor (allé, in de garage). En zelfs als ik de kennis niet had stond ze hier op de stoep (allé, wederom in de garage
).
Psies!
Se concentrer sur l’essentiel
Archi schreef:Pfff… idd!! Geen WB (ze rijdt op gas, zoals ik lees) en verzekering? wat zou het zijn €120,- per jaar?????
Wegenbelasting is inderdaad niets.
Verzekering aangezien het mijn enige auto is, € 20 p/m
Maar wil ik een andere auto kopen die toch wat betrouwbaarder is moet ik toch echt deze verkopen.
En tja, de 1 vind het stom, de ander logisch etc etc, iedereen zal er zijn mening over hebben maar ik denk dat ik toch wel redelijk duidelijk ben over wat ik bedoel en hoe bedacht….




Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 18-03-2004
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
daarnaast is de wagen nog niet verkocht en kan ik altijd nog van gedachten veranderen.
Dramatisch verhaal… Ik leef met je mee Pimmus! En inderdaad is de auto nog niet verkocht….
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
Welke prijs heb je trouwens in gedachte? (puur uit nieuwsgierigheid )
Goed, een nachtje lekker geslapen en vanmorgen toen ik weer instapte en weer vertrok begon ik toch wel heel erg te twijfelen….
En uiteraard word ik behoorlijk veel gebeld door geinteresseerden….
Heb me nu voorgenomen om de auto door de APK te gaan krijgen 1 dezer dagen en dan kijk ik wel weer verder.
Auto blijft wel gewoon op Marktplaats staan maar zal alleen maar verkocht worden bij een goed en reeel bod en naar een liefhebber….
Bedankt voor jullie morele steun





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Was net een antwoord aan het typen in je andere bericht toen die ineens gesloten werd.
Je moet natuurlijk even opletten welk ANDER lampje gaat branden in combinatie met de stoplamp, dan weet je of het hydrauliek of motorolie betreft. (Koelvloeistof lijkt me onwaarschijnlijk.)
Als het in bochten gebeurt, kan het misschien ook zijn dat je voorraadbol weinig druk meer heeft, zodat de Diravi hem geheel uitput.