Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Niet zo verwonderlijk, ze vroegen er ook maar 2100 euri voor…
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
25trd schreef:Iemand nog 500 euro over voor een U23 ? Wel zonder papieren, maar och, is dat nu zo erg?
GSA X1 met 24duizend kms!? als de auto er in werkelijkheid net zo uitziet als op de fotos en als de kmstand klopt, koopje!!
Doe de U23 maar naar Patje74.
Potdomme zeg die GSA!! Geweldig. Zou het waar zijn? En ersé in de hoge stand gezet om te laten zien dat de vering het doet?
Val de Marne is ook niet te ver weg.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Zo, mooie GSA!
Het sneeuwt daar ongeveer even vaak als in NL dus de foto lijkt recent te zijn…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Fak. Het heeft me een half jaar gekost mijn vriendin ervan te overtuigen dat we een CX willen en nu wilt ze deze GS ;|
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
hogervp schreef:Potdomme zeg die GSA!! Geweldig. Zou het waar zijn? En ersé in de hoge stand gezet om te laten zien dat de vering het doet?
Val de Marne is ook niet te ver weg.Patrick
Ik kom geregeld i/d Oise (departement 60), van daar is het helemaal niet ver meer…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ree schreef:Fak. Het heeft me een half jaar gekost mijn vriendin ervan te overtuigen dat we een CX willen en nu wilt ze deze GS ;|
Ree
een GS/GSA is natuurlijk ook gewoon een klein CXje… alleen jammer genoeg nooit op diesel geleverd
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 2504
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
25trd schreef:Ree schreef:Fak. Het heeft me een half jaar gekost mijn vriendin ervan te overtuigen dat we een CX willen en nu wilt ze deze GS ;|
Ree
een GS/GSA is natuurlijk ook gewoon een klein CXje… alleen jammer genoeg nooit op diesel geleverd
Dat is dus andersom he!
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
25trd schreef:Ree schreef:Fak. Het heeft me een half jaar gekost mijn vriendin ervan te overtuigen dat we een CX willen en nu wilt ze deze GS ;|
Ree
Er gaat niks boven een boxertje…
Misschien morgen maar even bellen, maar ik heb mezelf beloofd niets te kopen voordat mijn XM de deur uit is
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Nog zo’n schoonheid , en dat voor €600. Wel dicht bij de kust, maar als de bodem nog een paar jaar APK waardig is…
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mooie spot Ree.
Het lijnenspel van een CX is toch zo fabelachtig fraai. Elke keer als ik naar een foto van een CX kijk droom ik even weg.
Ga je ervoor?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik mag nog niet bellen van mezelf Ik heb gewoon nog geen plek voor de deur
Ik vind hem echt waanzinnig mooi, maar er zal wel het een en ander aan gelast moeten worden voor deze prijs. Als je zo naar de prijzen kijkt is het wel heel waarschijnlijk dat ik er één uit Frankrijk ga halen.
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Ree schreef:
Ik vind hem echt waanzinnig mooi, maar er zal wel het een en ander aan gelast moeten worden voor deze prijs. Als je zo naar de prijzen kijkt is het wel heel waarschijnlijk dat ik er één uit Frankrijk ga halen.
Ree
Dat idee heb ik ook al gekregen. Ga als goed is as ma een 305break net boven parijs weg vissen. Dat is goedkoper, zelf als ik transport en invoer reken, dan in nederland.
Hier zijn ze zogenaamd schaars en bijzonder en dus is de prijs er ook naar zegt men
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
ID 19 cabriolet voor €105.000,00
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/citron/citron-id-19-convertible-45301337.html
Ik vind het wel een hele mooie cabriolet in een aparte kleur.
Het schijnt de originele kleurstelling te zijn.
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Dit dash kan toch niet zo geleverd zijn????
En dze luchthap-stropdas is zeker ook origineel?
Ree
Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 1155
- C5 2.0 16v Comfort
hogervp schreef:Mooie spot Ree.
Het lijnenspel van een CX is toch zo fabelachtig fraai. Elke keer als ik naar een foto van een CX kijk droom ik even weg.Ga je ervoor?
Patrick
Auto staat in Morbihan,dat is in het centrum van Bretange op +/- 1100 km van de Noordkop.
Van voren ziet de CX er iets minder fabelachtig uit trouwens,de lak bladdert van de motorkap af…....,maar of dat erg is voor 600,-
Zal kijken of ik daar een plaatje van kan vinden.
Met z’n vieren in je Eendje.