In Nederland willen ze dat je kwart voor drie rijdt met het oog op de airbag. Wonderlijk dat ie in Beldie anders uit elkaar klapt dan in Nederland
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
*
In belgie is alles anders.
Men maakt het hier vooral graag moeilijk:
- geld van de pensioenen gebruiken om de begroting in evenwicht te krijgen en dan nadien tekort in begroting om pensioenen te betalen
- kopen en verkopen met verlies ipv met winst
- 2 landen in 1 ipv gewoon 2 aparte landen of 1 gewoon
- hindernissenparkoer ipv snelwegen
- zo kan ik nog enkele zaken vinden
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Kom je toch lekker in Nederland wonen, hier is alles perfect geregeld (behalve dan die linker koude hand)
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
*
En de belasting op auto’s
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Totaal aantal Berichten: 43303
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Zo, zijn we uitgeneuzeld? Ja?
Mooi. Dan nu ONTOPIC!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Hier ook zeer weinig warme lucht door de roosters links en rechts.
Dit kan je manueel aanpassen : je hebt een knop met allemaal pijltjes op. Je drukt er een aantal keer op zodat je slechts één horizontale pijl ziet (lucht recht naar achter blazen), dan komt er (na even te wachten) veel warme lucht uit de zijroosters.
Dit kan je combinteren met lucht op de voeten (2 pijltjes op het display), dan komt er nog steeds veel warme lucht uit de zijroosters. Tegenwoordig gebruik ik deze stand en geen koude hand of voeten meer !
Ja dat klopt maar dan heb je natuurlijk niet meer de automatische stand en daarop zou die ook gewoon moeten werken. Vanmiddag ook even geexpirimenteerd en kwam erachter dat zelfs als je de midelste roosters dicht doet dat er dan nog steeds bijna geen lucht uitkomt. Ook de roosters achter dicht gedaan maar dat gaf ook geen resultaat. Toch blijft de auto droog (condens) en de koude is wat achter de rug en daarmee is de linker hand ook weer gewoon op temperatuur
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus