Totaal aantal Berichten: 7791
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Lijkt me supergezellig, maar tenzij ik een keer in de buurt ben op een dinsdag vind ik vijfhonderd kilometer rijden toch wel wat veel voor een bakje..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
hogervp schreef:patje74 schreef:Arjan, bedankt! Ik heb je een reactie per PB verzonden.
Patrick, kan je mij ook het rekeningnummer zenden?
De ontvangst en de verzorging waren weer top en daar wil ik graag aan bijdragen. Zonder sleuteltje 11 geen enige echte Voorjaarsmeeting.Sjoerd
Totaal aantal Berichten: 5476
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ik wil ook iets bijdragen. Vond het een zeer leuke dag!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
DigiDaan schreef:Lijkt me supergezellig, maar tenzij ik een keer in de buurt ben op een dinsdag vind ik duizend kilometer rijden toch wel wat veel voor een bakje..
was er niet bij maar leuke fotos om te zien! Die TA is super gaaf en dat filmpje met de gouden/bruine SM is ook lekker. En nieuwsgierig als ik ben of het niet stiekem een TCT is gooide ik die Xantia break eens door de RDW: voertuig bestaat niet… raadsels raadsels
Volgens mij hebben jullie het daar bij Sleuteltje 11 goed voor elkaar!
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
XBXG schreef:(vooral de C15 GV was heel erg netjes en best een unieke wagen).
Ik heb een rondje in deze mooie C15 mogen rijden. Een erg leuke auto die heel modern overkomt met mp3-speler, sportief dashboard, luxe bekleding en stoelen, geluidsdemping, lampjes die langzaam doven enz enz… en lekker veel laadruimte ook. Topwagen!
Alleen ff wennen aan de lagere toerentallen van een diesel. Ik was bijna van plan door te trappen naar 5000 toeren zoals in de GSA vrij normaal is. ops: Maar goed dat Joost er naast zat om me tegen te houden!
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Bedankt voor de complimenten, mensen! Dat doet me toch goed na al dat bloed, zweet en tranen (letterlijk dus…) wat die auto me het afgelopen jaar bezorgd heeft!
C15GrandVolume schreef:Bedankt voor de complimenten, mensen! Dat doet me toch goed na al dat bloed, zweet en tranen (letterlijk dus…) wat die auto me het afgelopen jaar bezorgd heeft!
Bijschrift bij jou auto bij mij op de site is dan ook “beter dan nieuwstaat”