Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tja als je een auto aan het slopen bent dan wil je dat volledig gaan gebruiken
dus ga je dingen die je niet kan verkopen of gebruiken maar wat anders van maken….
wat vinden jullie ervan
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Jeuj, weer iemand die vanuit een echte Citroën stoel forumt
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Absoluut een creatieve oplossing om deugdelijk oud spul een nieuwe bestemming te geven. Leuk gedaan hoor! Zou het mogelijk zijn een oud BX stuur op die consol te zetten? Als je dan aan het p.c. racen bent,lijkt het net alsof je in je BX zit
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Ik zit comfortabel in mijn XM bureaustoel D D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
ik heb van mijn oude GTi stoelen toen ook 2 bureau stoelen gemaakt
werd al snel een stoel om heerlijk de hele avond film te kijken. wat een comfort vergeleken met de bank !!!!!!!
liever 10 sterren in me ruit, dan 1 op me motorkap
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
mijn bank gaat er ook uit ik heb laatst een bx gesloopt en daar velourse stoelen uit gehaald die komen nu in mijn kamer D D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
Re: Optie voor oude Interieur….
McDean schreef:tja als je een auto aan het slopen bent dan wil je dat volledig gaan gebruiken
dus ga je dingen die je niet kan verkopen of gebruiken maar wat anders van maken….
wat vinden jullie ervan
Ik vind voornamelijk ook dat je een verkeerd stuurwiel aan de computer hebt zitten.
Al een nachtlampje op je kamer wat aangaat zodra je de deur opent?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:McDean schreef:tja als je een auto aan het slopen bent dan wil je dat volledig gaan gebruiken
wat vinden jullie ervan
Ik vind voornamelijk ook dat je een verkeerd stuurwiel aan de computer hebt zitten.
Al een nachtlampje op je kamer wat aangaat zodra je de deur opent?
Of een verklikker die gaat piepen als je deur open gaat en je licht nog aan!
rocco schreef:karel schreef:McDean schreef:tja als je een auto aan het slopen bent dan wil je dat volledig gaan gebruiken
wat vinden jullie ervan
Al een nachtlampje op je kamer wat aangaat zodra je de deur opent?Of een verklikker die gaat piepen als je deur open gaat en je licht nog aan!
Haha, ja. Het was maar een 14TE, anders zou ik zeggen dat er dan ook een rood lampje ging branden, net als bij het openen van het raam.
Een huis met centrale vergrendeling met AB lijkt me overigens ook wel wat maar das wat ot…
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Me 14TE??
die heb ik niet gesloopt gekkie
het is brakkie de 14i hehe
maar het zit heerlijk en het BX stuur past niet op het stuurwiel had al ff gekeken
btw…....... ik speel nooit race spellen maar het was om het aan te kleden
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Heej, da’s toevallig. Ik was ook de stoel van m’n Chic aan het modificeren.
Ik heb het dus gedaan met een GTi stoel, in hoogte verstelbaar, met lendesteun en de hele mikmak, en dat mooi op een houten zelfbouw frame gemaakt. kan ik weer eens lekker PCen
deur63 schreef:
Ik heb het dus gedaan met een GTi stoel, in hoogte verstelbaar, met lendesteun en de hele mikmak,
Patser Ik heb alles electrisch
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI