Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
Mijn dyane staat ook altijd buiten ‘s zomers hoor. Die is goed gedinitrolled in 2004, en er is nog geen plekje roest bij gekomen sinds dat ik hem heb. (wel in de gaten houden natuurlijk!)
Totaal aantal Berichten: 18
- Ami 6 Berline
- 2CV 2cv4 ZDZ
- Dyane 6 Commerciale
- HY Indenor Diesel
- 2CV AZ
De eend is op de kentekenpapieren waarschijnlijk een AZ4BL 2CV 4 die heb ik namelijk ook. de 425cc is t/m begin 1970 gemaakt, de 18pk. De auto van jou laats wouter heeft een 12 volt 435cc motor.
Inderdaad is er met en 435 goed te rijden in het huidige verkeer maar als je twijfelt gooi je de motor en bak eruit en vervang je die voor een 602cc motor+bak aangezien de bak ook een andere overbrenging heeft. leg de motor en bak in de schuur en mocht je de 2cv ooit gaan verkopen hang je de boel weer om. Let wel dat je een 2cv6 bak koopt met trommelremmen.
cheers pinoos
zo dat is weer ef een tijdje geleden ops: ik heb de eend niet gekocht om 2 redenen: ik wil toch een 2cv6 en mn baas heeft besloten om hem in de showroom te zetten!
allemaal bedankt voor het avies! Op naar een mooie/goede 6
laats wouter
een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen
W.citroenfan schreef:zo dat is weer ef een tijdje geleden ops: ik heb de eend niet gekocht om 2 redenen: ik wil toch een 2cv6 en mn baas heeft besloten om hem in de showroom te zetten!
allemaal bedankt voor het avies! Op naar een mooie/goede 6
laats wouter
Beter zo denk ik.
Veel suc6 op zoek naar een 6!
Je heb nog even de tijd voor je 18 bent