lpg probleem
Ramon2cv
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 03-08-2003

Gepost: 15 januari 2009 11:35 PM

beste mensen

het volgende is er aan de hand bij mijn id

als ik mijn contact aan zet op de gas stand ruit het heel snel naar een enorme gas lucht starten lukt ook bijna niet hij verzuipt gewoon

als ik de moter staionair laat draaien loopt ie onregelmatig en als ik dan op wil trekken pakt ie niet goed op.

als ik even op bezine heb gereden doet ze het weer prima, ook op de snelweg heb ik nergens last van!

het is dus soms wel en soms niet.

op bezine loopt ze prachtig,

wie heeft er een idee wat dit kan zijn, ik vind het af en toe ook een beetje link al die gasdampen

veel dank

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11780
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 15 januari 2009 11:57 PM
  [ # 1 ]

Kijk voor de grap als ze weer naar gas meurt eens onder de kap of het ergens wit uitslaat: er zou een gaslek achter de veiligheidskleppen kunnen zitten. Het snel uitzettende gas laat het vocht in de lucht bevriezen -> witte aanslag.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Pierre
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 145
Geregistreerd: 18-12-2007

Gepost: 16 januari 2009 12:12 AM
  [ # 2 ]

mechanisch probleem de elektrische choke blijft “hangen” ( verdamper)
of
elektrisch probleem de elektrische choke blijft spanning krijgen (wordt aangestuurd door relais)

Profiel  
 
Ramon2cv
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 03-08-2003

Gepost: 16 januari 2009 12:38 AM
  [ # 3 ]

oke dank! dus ik moet even langs de gas specialist

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25612
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 16 januari 2009 11:18 AM
  [ # 4 ]

Yep. of de verdamper staat veel te rijk…of is verrot.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11780
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 16 januari 2009 11:21 AM
  [ # 5 ]
bogaard77 schreef:

Yep. of de verdamper staat veel te rijk…of is verrot.

Kan ook. Heb ik wel eens gehad, maar daar ging-ie alleen maar enorm van zuipen. En bij koud weer ook weer opvriezen. Naar gas stinken deed-ie niet! Maar niet elke verdamper sterft hetzelfde natuurlijk.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Ramon2cv
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 03-08-2003

Gepost: 16 januari 2009 05:14 PM
  [ # 6 ]

het was het veiliheids relais!!!

dank allen

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook