Gelukkig zijn er nog helden zoals wij idd.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Gelukkig zijn er nog helden zoals wij idd.
Vragen jullie je eigenlijk wel eens af waarom wij zo goed zijn?
Groet Koos en Henk
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Jullie is dus “de rest van het forum”. Ik denk, ik zet het er nog even bij.

Totaal aantal Berichten: 7820
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Jaja, BeunXtra..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Maakt niet uit, zoals ik al zei: gelukkig zijn er nog helden als Henk en ik.
SUCCES HEREN!

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ik ben benieuwd!
Succes ermee, en dan maar hopen dat dezebak het wel blijft doen!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
ik heb 2uurtjes terug henk en koos met de refobak uitgezwaait, toen ze richting de snackbar gingen
Jdt schreef:ik heb 2uurtjes terug henk en koos met de refobak uitgezwaait, toen ze richting de snackbar gingen
Ik wil hier alleen aan toevoegen: wij zijn zo ongeloofeloos goed.
Groet K en H
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
BX19TZI schreef:PrutsyLJ schreef:Gelukkig zijn er nog helden zoals wij idd.
Vragen jullie je eigenlijk wel eens af waarom wij zo goed zijn?
Groet Koos en Henk
Kanslozen aller kanslozen verenigt u!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- Ami Super
Jdt schreef:ik heb 2uurtjes terug henk en koos met de refobak uitgezwaait, toen ze richting de snackbar gingen
whahahaha, hoe kan het anders. Eerst even eten voordat je het avontuur tegemoet gaat. Spreekt voor zich.
Kwestie van goed voorbereiden en goed kouwen natuurlijk…..
Patrick
K&H zijn weer veilig thuis. Volledig afgeladen met snacks, en de automaatbak veilig in de garagebox. Zoals Henk al zei: wat zijn wij toch ook goed.

- Ami Super
een diepe
is hier op zijn plaats!

Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Nu moet het dus helemaal goed gaan komen met het kreng
Zelfs de GTI van Marten is niet zo’n rotbeest geweest en die ligt al aan stukken
Ik hoop echt dat het nu goed gaat komen (en vooral blijven)
die 13 kilometer na de vorige reparatie was natuurlijk echt een enorme teaser ze streelt je even, maar als je er echt echt zin in krijgt kapt ze ermee en gaat ze slapen…...de h**r
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ik vind jullie écht ongeloofloos goed als het lukt om die kansloze karren voor de hélft van de kansloze vraagprijzen in de kansloze advertentie te verpatsen!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )