Tijdens de afgelopen vorstperiode wilde mijn BX Deauville opeens niet meer op druk komen en dus niet omhoog gaan. Vandaag een en ander geprobeerd, maar ik weet niet waar ik de oorzaak moet zoeken.
Wie heeft er een idee? Op deze manier kan je hem zelfs niet naar een garage brengen…
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Heb je de zoekfunctie van het forum al gebruikt? Vast niet, want er is al verschrikkelijk veel geschreven over dit onderwerp…
Succes!
Liggen er plassen LHM onder? Blijven er lampjes branden? LHM niveau al gecontroleerd?
Als er niks lekt en het niveau goed is, wanneer is er voor het laatst onderhoud gedaan aan het veersysteem? LHM ververst, veerbollen vervangen? In 1997 ofzo? Waarschijnlijk zal ‘t wel weer goedkomen als je het systeem een keer spoelt met hydraurincage.
Gelukt!
Bedankt voor jullie snelle reacties. Nu ik eenmaal was aangemeld kon ik iid de zoekfunctie gebruiken en vond ik de fout die ik gemaakt had.
Ik had bij het ontluchten op de drukregelaar de motor niet lang genoeg laten draaien, er zat dus aardig wat lucht in de weg. na een minuutje stationair lopen kwam er meteen leven in de brouwerij toen ik de schroef dichtdraaide.
Nogmaals hartelijk bedankt!
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Goed geregeld
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX