de verzameling modellen tot nu toe// Vraag over ZX Dongfeng.
hallo medeforummers.
ik heb een vraagje, is 50 euro veel voor een ZX van Dongfeng (Fukang)
hij is wel splinternieuw.
en dezelfde vraag voor een bordeaurode xantia 1:18, ook splinternieuw met het plastic bandje er nog om (kost ook 50 euro)?
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Zij die modellen met dat losse citroen embleem er voor 1:18? en die 2 xantia zijn die ook 1:18?
Wat is het merk?
C3 Pluriel 2003
ja die zijn allemaal 1:18.
de xantia’s zijn van het merk Segem ( paul’s modelart) en zijn al redelijk oud, en voor een goede betaal je ook al redelijk wat.
en de ZX en Picasso zijn van Dongfeng. (chinees fabrikaat, en ook heel duur).
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Dongfeng is toch een autofabrikant in china die citroens bouwt, zijn zij ook de gene die de modellen maakt
C3 Pluriel 2003
50 euro voor de xantia zou ik persoonlijk te veel vinden.. maar het model is niet meer in de handel te koop, dus het is ook een beetje wat de gek er voor geeft. maar volgens mij moet je die ook wel voor minder kunnen vindern.
hetzelfde geldt voor de ZX, is moeilijk aan te komen en als ie al in de handel te vinden is, bedraagt de prijs meestal 75 euro.. dat heb ik tenminste ook voor de mijne betaald (al heb ik ‘m dan uit china laten overkomen. kostte het model weliswaar een stuk minder, maar de vrachtkosten zijn killing…).
conclusie? tja, wat heb je d’r voor over??
Wat zijn de verzendkosten uit china?
C3 Pluriel 2003
Verzendkosten uit China variëren enorm, van 5 tot 50 euro!!! Ik kan er geen peil op trekken.
Marpytoys -bekend leverancier van deze Chinese modellen- vraagt ook >70 euro voor deze Chinezen.
Kijk eens op eBay.fr om een idee te krijgen wat anderen bieden op deze modellen. Want het blijft uiteindelijk toch een kwestie van “wat-de-gek-er-voor-geeft” (no offence intended)
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Op ebay.fr kom ik geen dongfeng zx tegen.
En even omdat mijn frans niet beter is dan mijn fins, als er bij verzendkosten Gratuit staat mag ik er vanuit gaan dat dit gratis is?
C3 Pluriel 2003
daar zou ik niet van uitgaan!! soms zijn de verzendkosten in eigen land gratis, maar naar het buitenland kom je dat maar zelden tegen hoor!
Joehoe, ik ben de nieuwe eigenaar van de SM Mont Blanc die op MP stond. der mist 1 dingetje maar die heb ik gekocht in frankrijk, daar kon je van de plastic dingetjes voor gs en sm kopen. dus straks is ie weer compleet.
oohja ook nog gekocht:
C5 norev bronskleurig. (type 2 sedan)
c4 grand picasso in zandgele kleur.
visa chrono
citroen gsa
citroen cx bruin metalic.
foto’s komen nog.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
oohja helemaal vergeten, ik heb deze ook gekocht.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
De Citroen SM 1:12 van Mont Blanc hij is nog in zeer mooie staat.. mooie aanwinst.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
WAAUUUWWW!!!
Een pracht exemplaar.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
vandaag binnen gekomen:
Citroen Jumper Portair assistance (een auto ambulance, dus waar je een auto op kunt zetten)
Citroen Berlingo 1 wit Norev.
Morgen komt nog
Citroen Berlingo 1 groen met schuifdak Norev.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
berlingo XTR schreef:De Citroen SM 1:12 van Mont Blanc hij is nog in zeer mooie staat.. mooie aanwinst.
Die ziet er erg mooi uit , dat was geen koopje!
Waar kun je trouwens die plastic onderdeeltjes kopen voor GS en SM van Mont Blanc ?