dan rij ik toch alsnog een heel goedkoop dieseltje? en t is nog neit zeker dat een ax niet belasting vrij wordt overigens
xsara Hdi VTS uit 2000 175.000km
PUG 205
Nou veel succes met het inbouwen van die XUD. We zien het eindresultaat wel als je klaar bent he?
Nogmaals: de realiteitszin is weer ver te zoeken.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
katuut schreef:dan rij ik toch alsnog een heel goedkoop dieseltje? en t is nog neit zeker dat een ax niet belasting vrij wordt overigens
Dat is het wel, want de wet is al aangenomen.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
jewel
alle auto’s in 2012 bouwjaar 1987 hebben EN ALS de kilometer heffing in gaat. ik zie nog wel een paar hiaten
daarbij zijn er wel axjes in 2012 belasting vrij.
xsara Hdi VTS uit 2000 175.000km
PUG 205
PrutsyLJ schreef:Nou veel succes met het inbouwen van die XUD. We zien het eindresultaat wel als je klaar bent he?
Nogmaals: de realiteitszin is weer ver te zoeken.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
katuut schreef:
ik ga daar zeker eens over nadenken.
xsara Hdi VTS uit 2000 175.000km
PUG 205
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
katuut schreef:jewel
alle auto’s in 2012 bouwjaar 1987 hebben EN ALS de kilometer heffing in gaat. ik zie nog wel een paar hiaten
daarbij zijn er wel axjes in 2012 belasting vrij.
Nee: de bouwjaar grens is 01-01-1987. Dus… TOT bj 87.
Daarbij: een ax weegt 800 kg.. als je daar nog geen wb voor wil betalen….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Is dat er in NL
Leve België, op dat vlak toch…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik weet niet of er in Nederland nog 09/‘86-31/‘86 AX-jes rondrijden, maar alleen die maken, als de plannen doorgaan, nog aanspraak op een klassiekstatus (mits ook het kentekenafgifte voor eind ‘86 is gebeurd).
Die van mij is één der (thans) oudsten en is van 16/03/‘87..
Los daarvan: je ziet ook Golfjes type I met een G40/G60 motor eringelepeld.
Leuk, maar in mijn ogen ook niet verantwoord.
Dit lijkt mij dé manier bij uitstek om je toch-al klassieker alsnog snel om zeep te helpen…
Mag ieder voor zich bepalen
‘Spirit of avant-garde’
Ik dacht dat er weer een kansloze bijdrage in dit toch al vrij kansloze topic gepost was. Maar ik ben aangenaam verrast. Mooie bijdrage Pascal!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005