Klopt, het is allemaal zeer krap. Maar het kan wel.
Het is nu veel meet en paswerk.
I keep you posted.
Test
Aandrijfassen (of Emmen) zullen niet het grootste probleem zijn De uitlaat is inderdaad een studie op zich. Als er ruimte in de werkplaats van Thijs was geweest, had mijn break ernaast gestaan (met dezelfde motor erbij, maar dan met een 4HP20 eraan.)
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Moet ie ook niet langs de RDW? Je hebt wel 2 cylinders meer straks.
BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010
bxsport.com schreef:Moet ie ook niet langs de RDW? Je hebt wel 2 cylinders meer straks.
Klopt, maar dat kan gewoon. kost wel wat, met een geluids en een wegliggingstest, maar bij netjes sleutelen is dat geen probleem.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Thijsvandebles schreef:stoterstangen90 schreef:Wat een suf project Thijs. Lijkt me nu helemaal niets, zo’n Berline.
Sorry, mijn breoks waren op.
Had dat gezegd, ik heb er nog wel eentje die vermotord mag worden.
Ich bin ein Breaker
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_373.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
stoterstangen90 schreef:Aandrijfassen (of Emmen) zullen niet het grootste probleem zijn De uitlaat is inderdaad een studie op zich. Als er ruimte in de werkplaats van Thijs was geweest, had mijn break ernaast gestaan (met dezelfde motor erbij, maar dan met een 4HP20 eraan.)
Ik schoot in de harde lach bij het lezen van aandrijfemmen. Enniewee, die sleutelruimte zal niet meer zo heel lang op zich laten wachten… volgende week komt -als alles mee zit- mijn aukomkommerbak. Het onderzeeërframe hangt al onder de GT.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Maar zit het al vast?
Ich bin ein Breaker
Ook dat nog.
Inderdaad, zoals Alex al schrijft gaat volgend weekend het blok erin, en kan hij rijdend gemaakt worden.
Dan heeft SS90 een plekje om zijn breok V6 te bouwen.
Test
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_11716.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Heeft de wagen nou nog een geldig kenteken? Dat de RDW moet aanpassen?
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Tjerk schreef:Heeft de wagen nou nog een geldig kenteken? Dat de RDW moet aanpassen?
ja.
zie boven.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
De auto waar het ding inligt heeft gewoon nog een geldig NL kenteken. Als ik met dit apparaat wil gaan rijden kan ik kiezen voor 2 opties:
-Gewoon APK keuren [aantal cylinders is geen eis] en rijden
-Bij de RDW als 6 cylinder op kenteken zetten*
*Kost 700 euro voor een weggedragtest en een geliodstest.
Wat ik ga doen: Eerst die auto rijdend maken, dan APK keuren, poosje rijden en sleutelen tot alles naar behoren werkt, en dan naar de RDW toe.
Test
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_470.jpg)
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Thijsvandebles schreef:-Gewoon APK keuren [aantal cylinders is geen eis] en rijden
Maar een ander motortype moet wel aan de RDW gemeld worden . Of het een formeel APK afkeurpunt is weet ik niet, maar je mag er formeel niet mee de weg op.
Van deze website:
RDW schreef:Aanpassingen aan de motor en remmen zijn toegestaan en hoeven niet te worden gekeurd. Alleen wanneer u een motor met een andere motorcode monteert moet het voertuig worden gekeurd
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Niet elke keurmeester let daar op
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6040.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1155
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Ree schreef:Thijsvandebles schreef:-Gewoon APK keuren [aantal cylinders is geen eis] en rijden
Maar motortype wel
![]()
Van deze website:
RDW schreef:Aanpassingen aan de motor en remmen zijn toegestaan en hoeven niet te worden gekeurd. Alleen wanneer u een motor met een andere motorcode monteert moet het voertuig worden gekeurd
Ree
De APK keurmeester is geen opsporingsambtenaar,dus deze zal hier niet naar kijken.
Met z’n vieren in je Eendje.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Kornstra schreef:Ree schreef:Thijsvandebles schreef:-Gewoon APK keuren [aantal cylinders is geen eis] en rijden
Maar motortype wel
![]()
Van deze website:
RDW schreef:Aanpassingen aan de motor en remmen zijn toegestaan en hoeven niet te worden gekeurd. Alleen wanneer u een motor met een andere motorcode monteert moet het voertuig worden gekeurd
Ree
De APK keurmeester is geen opsporingsambtenaar,dus deze zal hier niet naar kijken.
Maar de meeste keurmeesters zijn ook niet blind, en ze kunnen ook tellen. Tenminste, die ik ken wel hoor. ops: