Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik durf niet…...
Ik zag trouwens een telefoon uit ongeveer 1970 ofzo, mooi zwart met een draaischijf erop…bleek er een gsm ingebouwd te zijn…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Volgens mij is Bram de auto naar Friesland aan het brengen….
Of nog steeds aan het bellen om over de prijs te discussieren….
KIJK UIT BRAM!!! straks is je rekening hoger dan de waarde van de BX ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
voge schreef:‘t is te hopen dat ze op zoek gaan naar een goedkopere en dat jij hier gewoon nog jaren met veel plezier in je TZD Turbo rijdt Bram!!
Wat een reactie’s allemaal hier…...zaten jullie een beetje in spanning, jongens ?
Voge heeft het bij het rechte eind…ze gaan op zoek naar een goedkopere tzd-turbo.
Moeten ze vooral doen…..misschien hebben ze geluk, misschien ook niet
Maar nu het uitlaatgas-probleem helemaal verholpen is….en de auto dus verder goed is (zover ik kan bekijken dan)...ga ik er voorlopig zelf mee rijden…...maar Toniclight heeft het ook aardig goed.
Dat heb ik al eerder in dit draadje aangegeven…...een Xantia TD….(maar dan wel met minder km’s dan die van vorig jaar), is de toekomst voor mij….liefst eentje met Airco en minimaal 1 airbag…...het antwoord van het CBR is nog niet binnen….en ondanks de opmerking van Karel (dat een airbag zonder gordel geen zin heeft) ....heb ik zo’n ding toch liever wel voor me als ik die ontheffing eenmaal krijg.
Overigens zit ik al een paar jaar zonder gordel, maar met die Xantia TD van vorig jaar, voelde ik me toch een stukje veiliger.
En de rest van mijn overpeinzingen tellen natuurlijk ook mee, over de Xantia
P.S.
het leken me een beetje onzekere types, die mensen…..een echtpaar (rond de 35) zonder kinderen, zij heeft een Honda Civic en hij moet 25.000 p/j rijden.
Ze gaan nu kijken naar de Tzd-turbo in Arnhem…was 500 euro of zo.
Ik ken dat…........ :48
Jullie *smeekbeden* zijn dus verhoord
Golfjes TDI…..SDI’s….en meer van dat spul…...
““Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats….ik heb een verschrikkelijke haast.
(® die zemelaar, ben naam kwijt)
Bram, ik zou als ik jou was nooit meer een xantia kopen maarja, je weet wie het zegt..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Bram schreef:voge schreef:‘t is te hopen dat ze op zoek gaan naar een goedkopere en dat jij hier gewoon nog jaren met veel plezier in je TZD Turbo rijdt Bram!!
Wat een reactie’s allemaal hier…...zaten jullie een beetje in spanning, jongens ?
Voge heeft het bij het rechte eind…ze gaan op zoek naar een goedkopere tzd-turbo.
Moeten ze vooral doen…..misschien hebben ze geluk, misschien ook niet
Maar nu het uitlaatgas-probleem helemaal verholpen is….en de auto dus verder goed is (zover ik kan bekijken dan)...ga ik er voorlopig zelf mee rijden…...maar Toniclight heeft het ook aardig goed.Dat heb ik al eerder in dit draadje aangegeven…...een Xantia TD….(maar dan wel met minder km’s dan die van vorig jaar), is de toekomst voor mij….liefst eentje met Airco en minimaal 1 airbag…...het antwoord van het CBR is nog niet binnen….en ondanks de opmerking van Karel (dat een airbag zonder gordel geen zin heeft) ....heb ik zo’n ding toch liever wel voor me als ik die ontheffing eenmaal krijg.
Overigens zit ik al een paar jaar zonder gordel, maar met die Xantia TD van vorig jaar, voelde ik me toch een stukje veiliger.En de rest van mijn overpeinzingen tellen natuurlijk ook mee, over de Xantia
P.S.
het leken me een beetje onzekere types, die mensen…..een echtpaar (rond de 35) zonder kinderen, zij heeft een Honda Civic en hij moet 25.000 p/j rijden.
Ze gaan nu kijken naar de Tzd-turbo in Arnhem…was 500 euro of zo.Ik ken dat…........ :48
Jullie *smeekbeden* zijn dus verhoord
Golfjes TDI…..SDI’s….en meer van dat spul…...
““Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats….ik heb een verschrikkelijke haast.
(® die zemelaar, ben naam kwijt)
De naam van die beste man is Herman van Veen.
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of condoleren Bram. Maar ik denk wel dat je nu het meest rendement gaat hebben van je investering in deze TurboDiesel. En als je graag een airbag wil,plak je toch gewoon een opgeblazen ballon op je stuur?
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
Gewoon een Xant kopen en de stoelen van de TZD daarin plaatsen.
Het dashboard van de ZX overzetten, en de klaprampjes van de eend.
Rijgenot voor 3 jaar
Arie
C5 2.0 LPG van 2005 met 235.000 km
___
Ex: C5 1.8 16V LPi van 2002 - 375.000 km
Ex: Xantia 1.8-16V SX break aug.98-LPG G3-CC-Airco- 326.000 km
Ex: Xantia 1.8-8V SX break van juni 97 LPG/G3 - cc - Airco en 295.000km
Ex: Xantia 1.8-8V SX van Okt.93 op LPG km/st 405.000
hammie schreef:
Rijgenot voor 3 jaar
Ik voel hier een weddenschap ontstaan
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hammie schreef:Gewoon een Xant kopen en de stoelen van de TZD daarin plaatsen.
Rijgenot voor 3 jaar
Knap gevonden Arie!
Klopt ook nog
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Dus bux mag blijven, leuk!
Maar voor hoelang?
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Dus bux mag blijven, leuk!
Maar voor hoelang?
Place your bets please!
BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)
"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
2 week
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
hammie schreef:Gewoon een Xant kopen en de stoelen van de TZD daarin plaatsen.
Rijgenot voor 3 jaar
Maak nu geen slapende honden wakker!
Hij is al vast alweer op iets aan het broeden!!!
Jeroen