Ik trek mijn handen van die advertentie af. Daar heb ik niks mee van doen. Maar goed, wij hebben jou bevestiging helemaal niet nodig. Want K&H zijn gewoon ongelofeloos goed .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
oudelut schreef:Ik vind jullie écht ongeloofloos goed als het lukt om die kansloze karren voor de hélft van de kansloze vraagprijzen in de kansloze advertentie te verpatsen!
ROFL. Heerlijk koos! Ik had ook echt zo’n antwoord verwacht van jou. Maar dit geeft natuurlijk ook meteen aan dat je niet eens half zo goed bent al wij.
Hoewel…... altijd er voor zorgen dat je uitstraald dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten toch zijn vruchten af kan werpen. Sommige mensen krijgen zelfs een auto…..
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Goed nadat koos oudelut zijn hart weer heeft gelucht kunnen we nu weer optopic.
Deze week het sleepavontuur van Koos & Henk. En donderdag wordt de bak vervangen en gaan we genieten van het opnieuw toeren met La Puta Madre.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Ik zal maar niet reageren, omdat je die reactie waarschijnlijk weer verkeerd opvat (net als de vorige)?
Wil je enkel bedanken voor je respectvolle persoonlijke reactie in een openbaar topic. Siert je!
Excuseer als ik daarbij ietwat cynisch overkom, zal het wel zo bedoelen?!
KNOR!
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut schreef:Ik zal maar niet reageren, omdat je die reactie waarschijnlijk weer verkeerd opvat (net als de vorige)?
Wil je enkel bedanken voor je respectvolle persoonlijke reactie in een openbaar topic. Siert je!
Excuseer als ik daarbij ietwat cynisch overkom, zal het wel zo bedoelen?!
KNOR!
Weet je dat dat inderdaad makkelijk is om je daarachter te verschuilen?? Magoed ik ben wel weer de boe-man. Ik bedoel je zegt het zelf. Je kent me. Je weet hoe ik daarop reageer. Voer me dan ook niet. Ongetwijfeld ligt het aan mij zoals altijd dus ik trek voor de verandereing het boetekleed aan.
Ik zal dan voor mijn doen eens wijs zijn en het hier bij laten want niemand heeft hier wat aan dus wat mij betreft laten we het hier ook bij.
kerst is weer voorbij
nog 2 nachtjes slapen, en dan…..........?
doet ie het, of doet het niet
Maar om het even te bevestigen: K&H jullie zijn kansloos de beste
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
U hoort K. overigens.

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Leuke humeur!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Hij blijft er vrolijk onder
Henk for president; goed voor de economie, nooit pessimistisch, en meer polen ‘t land in
Edit Koos is Henk geworden
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Koos ben ik overigens. Henk is de echte BX held.
Ja idd ik ben die held in die sleepauto ervoor. Ze redden elkaar zo.
Maar ook met La Puta Madre komt het wel goed. Ding is klaar voor een nieuwe bak! Donderdag schroeven ze die eronder en we genieten vrolijk verder.
Man wat zijn K en H toch goed. Groet H
En wat nou als het hok er dan weer mee kapt? De sloophamer erop?
Bart1989 schreef:En wat nou als het hok er dan weer mee kapt? De sloophamer erop?
Wat ik dan doe? 16v blok erin hangen denk ik en daarna vloeren.
Ik stem voor de optie: boom.
PrutsyLJ schreef:Ik stem voor de optie: boom.
Dat klinkt ook goed maar ik wil hem er wel tegenaan kunnen rijden. Dus eerst ff andere bak eronder dan.