Citroën Club Litouwe(n)
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 28 mei 2004 01:12 AM

Kwam ik tegen op internet na een url te hebben gevolgt die op een Kentenkenplaathouder stond die ik weer op een plaatje had gezien op het Xantiaclub forum…
Wi e het nog volgen kan mag op de volgende link klikken
anderen trouwens ook hoor Wink

www.citrina.lt

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 28 mei 2004 12:46 PM
  [ # 1 ]

Ik weet het niet hoor, volgens mij kloppen die kentekenplaten niet. De hoeken zijn n.l. niet rond en de kentekenplaat lijkt wat ‘lager’ te zijn.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 mei 2004 06:25 AM
  [ # 2 ]

Ik zie ook een Link op de site van een automobielbedrijf “VEHO”.
Een Honda / Citroen dealer, kan het nog erger. Dit is bijna net zo erg als Dorzo in Dordrecht, dat is een Citroen / Chrysler dealer. Evil or Very Mad

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 mei 2004 04:09 PM
  [ # 3 ]

héhé  wij hebben toevallig wel een Citroën en Chrysler Evil or Very Mad
De voyager is namelijk de enige bestelbus met echte comfortabele stoelen…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 30 mei 2004 05:09 PM
  [ # 4 ]
Blueduck schreef:

Die platen zitten gewoon in zwart plastic houders. ALs dit geen nederlands kenteken is, dan eet ik mn schoen op! Twisted Evil

Indien het een nederlandse kentekenplaat is, is deze aan de boven- en onderzijde afgesneden. Indien het geen nederlands kentekenplaat is wens ik je smakelijk eten. Wou je er ook mosterd bij ? Twisted Evil

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 30 mei 2004 06:55 PM
  [ # 5 ]

De voyager is namelijk de enige bestelbus met echte comfortabele stoelen

En de Evasion? die heeft toch ook hele comfortable stoelen Cool

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 30 mei 2004 10:12 PM
  [ # 6 ]

is dat een bestelbus? tsja de evasion commercial wel ja maar die zijn zo moeilijk te vinden en die zijn rete duur omdat dat eigenlijk gewone(dure) evasions zijn die later omgebouwd zijn naar bestelbus….
Een gewone evasion betaal jhe weer zoveel meer wegenbelasting voor…
Dan blijft er nog de jumpy etc… over maar die hebben weer veelal de 1.9d motor die voor een (belade)bestelbus te licht is..
en de (nog steeds net iets te lichte)1.9td is weer onmogelijk om aan te komen…
dan blijft er nog de 2.0 HDI over maar die hadden ze toen we de chrysler kochten nog niet…
bovendien hebben we een Highroof..
dat houdt in dat op ons dak een miniscuul klein verhogingkje zit(binnenin zie je dat er een klein stuk van het dak 8 cm hoger is..) om aan de wettelijke eisen te voldoen(je zit in een andere klasse)
Het voordeel daarvan is dat je geen volledig tussenschot hoeft te hebben…
Het tussenschot van een highroof is maar 30 centimeter waardoor(de hoge) stoelen toch gewoon in de slaapstand kunnen.
En wat voor ons toen belangrijk was omdat dat destijds onze eigenauto was: de chrysler(heeft dodge weer niet) heeft de beugels voor de achterbanken er nog in zitten…
Oftwel, even een bankje halen bij de dealer, achterruitblinderen en je hebt een 4, 5 of zelfs een 7 persoons auto…
Mijn pa zag het niet zo zitten om een kleinere auto te kopen omdat ik eens in de zoveel tijd een keer mee moest.

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 31 mei 2004 04:01 AM
  [ # 7 ]

Oftwel, even een bankje halen bij de dealer, achterruitblinderen en je hebt een 4, 5 of zelfs een 7 persoons auto

Ah het is dus zo een grijs kenteken bestelbusje, hou er wel rekening mee dat de belastingdienst zo een achterbank dan niet leuk vind.
Kost iets van 300 euro per zitplaats, een vriend van mij heeft namelijk ooit een boete gehad voor een kinderzitje achterin, in zijn grijs-kenteken auto.

Ps: Ik zal eens de bijsluiter van die gebruikte distributie-riem uit mijn ZX eens raadplegen, wellicht kun je er ook andere virussen ermee aanpakken Twisted Evil

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten

Gepost: 31 mei 2004 04:06 AM
  [ # 8 ]

Twisted Evil hehe
maarre dat clandestien meerijden in de bus hoeft niet meer want we hebben nu de Xantia erbij…
toch rijdt dat een heel stuk prettiger met ramen om je heen en leer onder de kont…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook