hallo allemaal,
kwam op boerderij.nl iets tegen over fuelprofit. dit zou een besparing van minimaal 10% op je brandstof kosten op moeten leveren.
wat denken jullie hiervan.
http://fuelprofit.nl/
hier is de site er van.
Renko
Het is erg amateuristisch weergegeven.
Je kunt aan de site geen rechten ontlenen,het produkt zelf is niet te zien (nog de verpakking) en er worden populair wetenschappelijke uitspraken gedaan,laat staan dat wat men beweerd ook wetenschappelijk is afgedekt.
Lees ook eens de voorwaarden (m.n. punt 5).
Tot slot is er geen contact mogelijk,geen mail tel. of adres.
Niet instinken zou ik zeggen.
If it’s too good to be true,it probably is.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Juist, probeer het en breng ons de resultaten naar voren..
Stukje uit de algemene voorwaarden:
fuelprofit.nl schreef:5. Klachten/garantie
1. Om goede resultaten te verkrijgen m.b.t. de veronderstelde brandstofbesparing, dient opdrachtgever de geleverde goederen binnen 12 maanden te gebruiken. De aangegeven (zie gebruikershandleiding) voorwaarden voor opslag dienen daarbij in acht te worden genomen.2. De veronderstelde resultaten van de geleverde zaken dienen door opdrachtgever zelf te worden getest op de beoogde motoren (benzine of diesel). Het veronderstelde besparingseffect zoals deze door Fuel Profit wordt vermeld is op basis van eigen ondervinding. Het resultaat kan per motor sterk verschillen of afwijken.
3. Indien opdrachtgever klachten of onvoldoende resultaat ziet tijdens het gebruik van de geleverde zaken, kunnen deze niet worden toegekend aan of verhaald op Fuel Profit.
4. De geleverde zaken kunnen alleen op eigen risico worden gebruikt. De meeste producenten of leveranciers van brandstofmotoren verlenen geen garantie op hun geleverde zaken indien deze anders gebruikt worden dan is overeengekomen. Doorgaans geldt dit ook m.b.t. het gebruik van diverse additieven, tenzij anders is overeengekomen met de leverancier of producent van de geleverde motoren. Derhalve kan Fuel Profit geen garantie verstrekken op de goede werking van haar producten en/of instaan voor gevolgschade aan motoren en/of onderdelen, voorzover deze betrekking hebben of kunnen hebben op het gebruik van FuelProfit.
5. Opdrachtgever kan geen aanspraak maken op geleverde goederen, indien opdrachtgever de bij levering verstrekte of algemeen geldende voorschriften voor gebruik, onderhoud en verdere behandeling niet heeft nageleefd.
6. Eveneens kan de opdrachtgever geen aanspraak maken op Fuel Profit m.b.t. de zaken die door de opdrachtgever veranderd of bewerkt zijn, noch zaken die onoordeelkundig gebruikt zijn en/of gebruikt zijn voor een ander doel dan waarvoor ze zijn bestemd.
Het riekt naar oplichting dit. Net zoals die advertenties voor rijden op water etc.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Heb zo de voorwaarden ff doorgelezen, zij schonen zich dus van elke gevolgschade ontstaan door het middel, duistere handel nooit doen dus.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
ik had ook al een raar gevoel bij dit hele verhaaltje, site is niet af en ook de voorwaarden.
maar bedankt voor jullie antwoorden,
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Het blijft moeilijk, het verschil tussen d’s, t’s, die’s, dat’s en deze’s…
Website staat vol fouten. De voorwaarden lijken ergens anders vandaan te zijn geknipt en geplakt. ‘t Zaakje stinkt.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Het lijkt mij dat die mensen gewoon aceton verkopen, maar dan in een duurder flesje…
Aceton toevoegen levert ook een brandstofbesparing op, iets meer vermogen en naar verluidt een schonere verbranding.
Ik heb het ook een tijdje toegevoegd bij mijn dieseltje, gewoon een scheut voor het tanken. Heb een paar keer het verbruik uitgerekend en het scheelde ongeveer 5 tot 10 procent. Ik had ook het idee dat mijn wagentje er iets vlotter door werd.
Aceton koop je het voordeligst bij de Hornbach, de laatste keer betaalde ik geloof ik 90 cent per literfles.
Ik heb nog 4 flessen staan, ik heb er alleen al een hele tijd niet meer aan gedacht om het te gebruiken, maar dat ga ik toch binnenkort maar weer eens doen.
C15GrandVolume schreef:
Ik heb het ook een tijdje toegevoegd bij mijn dieseltje, gewoon een scheut voor het tanken. Heb een paar keer het verbruik uitgerekend en het scheelde ongeveer 5 tot 10 procent. Ik had ook het idee dat mijn wagentje er iets vlotter door werd.
hoeveel kiepte je dan in de tank op hoeveel liter.
Totaal aantal Berichten: 1184
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Aceton zou wel de rubber afdichtingen aanpassen, al vraag ik me af of dat bij deze verhoudingen ook het geval is.
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb de acetontruc ook geprobeerd, maar ik merkte geen enkele verbetering.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Renko schreef:C15GrandVolume schreef:
hoeveel kiepte je dan in de tank op hoeveel liter.
Een klein scheutje op 40-45 liter. Ik ben natuurlijk veel te lui om dat precies uit te meten ops: