Hoe heb je haar de boot op gekregen??
Ik bedoel moet je haar aangeven mij de douane/invoeren in GB of NL ??
En mag je met het Britse kenteken dan rijden in NL ??
Bob
Totaal aantal Berichten: 6502
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ha Matthijs, gefeliciteerd! Gaaf zeg.
Fijn he, een TCT…? Serie 2 nog wel, straks val je nog van je geloof. Lijkt me heel bizar sturen in Nederland, een rechtsgestuurde auto.
Mijn asbak wil ook niet altijd dicht, bij mij een kwestie van het knopje voor het openen iets uittrekken, dat blijft nog weleens hangen.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gaaf hoor!!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
austria schreef:Hoe heb je haar de boot op gekregen??
Ik bedoel moet je haar aangeven mij de douane/invoeren in GB of NL ??En mag je met het Britse kenteken dan rijden in NL ??
Bob
Daar ben ik ook wel benieuwd naar…
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik had de boot Dover-Calais, en de auto op de boot krijgen was geen enkel probleem. De Franse douane vroeg niks, de Engelse douane vroeg alleen waar ik heenging. De ferry (P&O) zelf boeide het ook niks.
Ik geloof dat ik in Nederland niet rond mag rijden zo, dus dat doe ik ook liever niet. Komende zondag nog effe naar de meeting ermee en dan de stalling in.
Wat niet weet wat niet deert?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
PrutsyLJ schreef:Wat niet weet wat niet deert?
Gewoon engelspraten tegen matthijs zondag, valt het ook niet op.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Daar is die grille dus voor
Ouwe mopperkont
eXpelliarMus schreef:
PS, heeft ze nou type 1 koplampen?? Die stadslichtjes kunnen ook wel mooier.
moeten toch vervangen (of gedeeltelijk afgeplakt) worden daar ze de verkeerde kant opschijnen
wou je fff een voorbeeld geven middels een DS op youtube via Wheeler dealers maar die idio…. heeft ze verwijderd.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Matthijs309 schreef:Daar is die grille dus voor
Idd…
Damn, veel zweefplezier!
Ik vind het wel eerlijk van je dat je aangeeft dat de vorige eigenaar vond dat hij voor lul reedt voor zijn zakenpartners, dat waren dan waarschijnlijk te korte ritjes zodat ze het comfort niet hebben kunnen bemerken.
Maaruh, rechts gestuurd is toch wel lastig met inhalen op B wegen enzo, ook moeten er andere koplampen in.
En het ombouwen naar links gestuurd lijkt mij een behoorlijke klus.
C3 Pluriel 2003
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Inhalen op Bwegen is niet makkelijk, maar wat op die wegen dan weer wel makkelijk is, is dat je erg goed kan zien hoever je de berm inrijdt in geval van tegenliggers.
Daarbij, zoals ik al eerder aangaf, blijf je gewoon lekker achter zo’n trekker aanzweven en kunt net iets langer genieten van het zweven.
De vorige eigenaar vond het vervelend worden dat he had to make excuses de hele tijd, omdat al zijn collega’s een BMW hebben en hij (tot voor kort) niet. Dat begrepen zijn zakenrelaties dus niet. Dus toen hij ook maar een BMW aangeschaft.
Bekrompen meeloopgedoe.
Die gast doet iets in tv-land in Engeland, had voor de BBC gewerkt, zijn vrouw werkte er nog steeds voor.