Hallo allen,
al bladerend door de site van de CX-club kwam ik bij de kleurcodes. Tot nu toe komt mijn kleurcode niet voor in de lijst daar. Weet iemand deze te achterhalen? Het gaat om ETP MR, en het lijkt mij Gris Perlé als ik de kleur zou moeten inschatten. Wie weet waarom mijn Break TGI uit 1990 deze afwijkende kleurcode heeft, en wat die betekent???[removed]emoticon(’:roll:’)
Groeten,
Rien Breteler
Citroën CX, verder nix..
Gris Cristal ETPmR - FTP 1991
Alleen model 91 verkocht zo te zien!!
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Dankjewel, en het klopt, de break is uit 1991. Waar heb je die code gevonden, ik wil dat op zijn minst doorgeven aan de CX-club, want daar staat-ie nog niet in het overzicht..
Citroën CX, verder nix..
http://generationcx.chez.com/unlargechoixnuancierhtm.htm
Staat zoiezo veel op deze site.
Leuke break trouwens on laatste, benzine?
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Ja, het is een TGI, zeg maar de TRI met katalysator, heeft wel minder vermogen dan de TRI, ik heb daar van 1992 tot 2007 in gereden, je merkt het in de toerentallen, vroeger reed ik 50 in zijn vier met 1500toeren, nu is dat 1700.
Ik heb in LCeR een verhaaltje over de koop en de geschiedenis geschreven, het is een oude Duitse begrafenisauto, die eerst vijf maanden een vijfpersoons TGI is geweest..
Citroën CX, verder nix..
dus weinig km’s, nu staat ie op 106500, en ik heb er zelf al 21000 mee gereden..
Citroën CX, verder nix..

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
@cejixman en verkuilm: dank voor deze aanvullingen! Namens de CX-Club ben ik bezig met het opzetten van het CX-Register, waar alle gegevens van de in Nederland geregistreerde CX-en in worden verzameld, de kleur hoort daar natuurlijk ook bij. Cejixman, ik had je auto ‘gewoon’ als Gris Perle genoteerd, dat moet dus Gris Cristal zijn! In het overzicht staat naast Gris Cristal nog een kleur die niet in het overzicht van de club staat: Bleu Minuit. Ben erg nieuwsgierig hoe die kleur er uit ziet!
Groet,
Jaco