Lelijke Eend schreef:
regel 3: Mijn auto(‘s) zijn belangrijker dan jouw make-up/kleding/gordijnen/ellende.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat trouwens ook een aardige is in die clip, maar jullie hebben meer aandacht voor de natalie dan voor de CX
ze rijdt eerst in een serie 1, totdat er volgas achteruit gereden gaat worden dan is het opeens een serie 2
ik vind het ook wel relax nummer eigenlijk
Lelijke Eend schreef:Nee, ik ben (nog steeds) single. Maar een eventuele vriendin zal toch echt moeten begrijpen dat ze met mijn auto(‘s) niet van een trap af moet rijden. Zo niet: verbouwen en exit.
regel 1: Laat mijn auto(‘s) heel.
regel 2: Indien je regel 1 niet opvolgt, wordt/worden de desbetreffende auto(‘s) gerepareerd waarbij ik jouw hoofd als hamer en/of aambeeld gebruik.
regel 3: Mijn auto(‘s) zijn belangrijker dan jouw make-up/kleding/gordijnen/ellende.
Enzovoorts, enzovoorts
Ik ben ook nog single, maar ik zie het toch wat vrouwvriendelijker Zolang vrouwlief mij niet dwingt om een niet-Citroën te kopen ben ik tevreden. (en dat is tegenwoordig al heel wat) Misschien moet ik denken aan import en hebben ze naast leuke auto’s ook leuke vrouwen in Frankrijk, das misschien een idee Lelijke Eend?
Groets Sam
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Lelijke Eend schreef:
He, dat vindt Tamara ook!
Laatst zaten we bij een vriend in zijn auto, herstel; in zijn Honda. Het viel Tamara op dat er ineens drempels, kuilen en bulten in de weg zaten die wij nooit opgemerkt hadden!
Nee, ik hoef bij Tamara niet aan te komen met het idee om b.v. een “leuke” Honda, Mazda, Nissan of zoiets te kopen!
Daarbij komt dat ze me erg vrij laat in de keuzes die ik maak op autogebied. De enige obstakels die ik tegen kom met mijn Citroën hobby zijn tijd en geld. (je moest eens weten hoe druk een huisvader het kan hebben! )
SAMBXSPORT schreef:Lelijke Eend schreef:Nee, ik ben (nog steeds) single. Maar een eventuele vriendin zal toch echt moeten begrijpen dat ze met mijn auto(‘s) niet van een trap af moet rijden. Zo niet: verbouwen en exit.
regel 1: Laat mijn auto(‘s) heel.
regel 2: Indien je regel 1 niet opvolgt, wordt/worden de desbetreffende auto(‘s) gerepareerd waarbij ik jouw hoofd als hamer en/of aambeeld gebruik.
Enzovoorts, enzovoorts
Ik ben ook nog single, maar ik zie het toch wat vrouwvriendelijker Zolang vrouwlief mij niet dwingt om een niet-Citroën te kopen ben ik tevreden. (en dat is tegenwoordig al heel wat) Misschien moet ik denken aan import en hebben ze naast leuke auto’s ook leuke vrouwen in Frankrijk, das misschien een idee Lelijke Eend?
Groets Sam
En wat als jouw BX een grote beurt nodig heeft en je vrouw/vriendin nieuwe gordijnen wil kopen om dat je huidige gordijnen ‘wel een half jaar oud zijn en dus totaal uit de mode’ ?
patje74 schreef:Lelijke Eend schreef:
He, dat vindt Tamara ook!
Laatst zaten we bij een vriend in zijn auto, herstel; in zijn Honda. Het viel Tamara op dat er ineens drempels, kuilen en bulten in de weg zaten die wij nooit opgemerkt hadden!
Nee, ik hoef bij Tamara niet aan te komen met het idee om b.v. een “leuke” Honda, Mazda, Nissan of zoiets te kopen!Daarbij komt dat ze me erg vrij laat in de keuzes die ik maak op autogebied. De enige obstakels die ik tegen kom met mijn Citroën hobby zijn tijd en geld. (je moest eens weten hoe druk een huisvader het kan hebben! )
Ruilen ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:En wat als jouw BX een grote beurt nodig heeft en je vrouw/vriendin nieuwe gordijnen wil kopen om dat je huidige gordijnen ‘wel een half jaar oud zijn en dus totaal uit de mode’ ?
Maar wat als zij dan een grote beurt nodig heeft ...
ops:
Dan wacht ze maar. Dat is toch logisch ?
Lelijke Eend schreef:Dan wacht ze maar. Dat is toch logisch ?
Achteraf bekeken is dat niet zo slim want dan benadeel ik mezelf Gaan we samen niet op zoek naar nog een Tamara?
Groets Sam
Goed plan
Clipje net bekeken…
ze begint met een mooie type 1 CX,
maar voor eht echte werk hebben ze een type 2 van de sloop geplukt… auto ziet er echt niet meer uit.
Ze zijn wel zo slim geweest om de wieldoppen over te zetten voor een beetje gelijkenis… het viel me op omdat ze vergeten waren die ‘kleppen’ terug in de wielkasten te plaatsen.
Welke kleppen ?
die denk in in de spatborden zitten, waardoor het iets dichter is??
is heb geen idee…de clip niet gezien…:D
Lelijke Eend schreef:Welke kleppen ?
Ik denk dat Rocco die achterspatbordjes bedoelt die je kan verwijderen bij een CX.
je weet wel, zo in de achterwielkasten… geen idee hoe die dingen genoemd worden,
maar vond je die CX dan niet kaal?
hier zie je zo’n klep/deksel/flap/ding
Aha, nu snap ik het. Het viel me niet op omdat ik boos zat te wezen op die imbrugliedinges.