XBXG schreef:De Leader staat wel op de foto’s. Ook heeft de motor voor het eerst in 1 week weer gedraaid, en uiteraard draaide de motor direct bij het omdraaien van de sleutel.
Ik heb nog geprobeerd om Bram van z’n Xantia-toekomst af te houden, maar het is natuurlijk zijn keus….
Tsja…..ik weet ook niet wat de toekomst brengt v.w.b. de Xantia’s (TD).....want ik ga er vanuit dat als Renz terugkomt uit Afghanistan…..er wel e.e.a. gaat gebeuren.
Maar dat is pas eind augustus…..dus
Overigens…..is wel een stoer gezicht zo hè....ook al ben ik de enige met een Turbo tussen de andere kanonnen
En allemaal een trekhaak….ha ha ha.
Nog goed dat je ook een trekhaak hebt, anders hoorde je helemaal niet in het groepje
Groets Sam
XBXG schreef:De Leader staat wel op de foto’s. Ook heeft de motor voor het eerst in 1 week weer gedraaid, en uiteraard draaide de motor direct bij het omdraaien van de sleutel.
Ik heb nog geprobeerd om Bram van z’n Xantia-toekomst af te houden, maar het is natuurlijk zijn keus….
Kwijl!!! (wordt een beetje verliefd, weg met die TZI!!! )
Maar ook ik hoop dat die Xantia toekomst van Bram ons nog jaren bespaard blijft hoor!! Laat ‘m nu maar eens lekker genieten van zijn dure TZD Turbo!!!
voge schreef:Bram, Bram, Bram… wat had je dat arme stuurtje toch weer een partij ZINLOOS GEWELD aangedaan!!
Tja, ik zat zo te denken, waarom had Bram het stuur niet gewoon ondersteboven gemonteerd?
Ich bin ein Breaker
karel schreef:voge schreef:Bram, Bram, Bram… wat had je dat arme stuurtje toch weer een partij ZINLOOS GEWELD aangedaan!!
Tja, ik zat zo te denken, waarom had Bram het stuur niet gewoon ondersteboven gemonteerd?
en dan twee rondjes eruit zagen voor zijn snelheidsmeter en toerenteller, een gat erin boren voor zijn gloeilampje en een rechthoekje eruit knippen voor de controlelampjes… EN ALTIJD RECHTDOOR!!!
karel schreef:voge schreef:Bram, Bram, Bram… wat had je dat arme stuurtje toch weer een partij ZINLOOS GEWELD aangedaan!!
voge schreef:karel schreef:voge schreef:Bram, Bram, Bram… wat had je dat arme stuurtje toch weer een partij ZINLOOS GEWELD aangedaan!!
en dan twee rondjes eruit zagen voor zijn snelheidsmeter en toerenteller, een gat erin boren voor zijn gloeilampje en een rechthoekje eruit knippen voor de controlelampjes… EN ALTIJD RECHTDOOR!!!
Maar wél alle ruimte voor je knuistjes
En och, “krap kijken” en de gekozen oplossing, nah….
Ich bin ein Breaker
karel schreef:Maar wél alle ruimte voor je knuistjes
En och, “krap kijken” en de gekozen oplossing, nah….
Dat is waar, ‘t ziet er nu weer gelikt uit.. (maar die hoes…)
En toch zit er wat in hoor… een aangepast onderstebovenstuur. Je moet dan alleen wel de chevronnetjes omdraaien uiteraard!
Totaal aantal Berichten: 719
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Het was een erg gezellig meeting:
mijn airco laat ik binnekort maken ops:
moeten we vaker doen met dit lekkere weer, harm merkte nog op dat bij de parkeerplaats een soort circuit was uitgezet buiten de kinderkopjes om
duss… rondetijden :
Ja jongens,ziet er gezellig uit daar in Breda. Jammer dat ik moest werken tot 19:30u anders was ik ook nog wel even gekomen. Voor het kleur contrast van de auto foto’s was het wel geinig geweest,zo’n rooie ertussen :photo Daarbij heb ik nog nooit een Digit in real life gezien,dus dit was een mooie optie geweest. Maar helaas,volgende keer beter. Mooie foto’s en mooie BX’en. Keep up the good work :weird
Verleden: BX 19TZI,BX 16TGI Progress,2cv6, BX 14 RE (type 1)GSA X3,GSA X1.BX GTI automatic ZX1.8i. Heden: XM 2.1 TD VSX
bram niet doen
Bram
pak geen xantia… krijg je spijt van…
zodra het kan wil ik ook weer een BX.
Of als tweede auto of als eerste.
Kreeg trouwens heimwee naar myb type 1 gt tien ik die boordcomputer zag,
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Mooie foto’s zeg!
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
mijn airco laat ik binnekort maken
Mocht je dat nou niet gaan doen dan wil ik ‘m wel hebben, die airco
Maarre.. volgens mij is er best animo voor minimeetings, kunnen we misschien wel eens vaker doen?
Deze afdekplaat boven de parafanbak had ik nog nooit gezien
Zal met de airco te maken hebben… ik heb er eventjes onder gegluurd, en dat zag er indrukwekkend uit. Heel anders dan bij andere BXen, er is duidelijk veel werk gemaakt van het inbouwen.
En dat stuur was inderdaad wel even priegelen, maar dat kwam vooral door dat borgringetje. Met een borgringtangetje heb je die er zo af, maar zonder dat is ‘t wel ff prutsen
Re: BX minimeeting + nieuw stuur voor Bram
XBXG schreef:
Aan de achterkant van het Chic-stuurtje was het palletje afgebroken dat de richtingaanwijzers uit doet gaan. Hier is Harm dus bezig om het palletje van Brams oude stuurtje over te zetten. Wat een priegelwerk zeg
Heej, was dat mijn Chic stuurtje?
mooie foto’s zeg. Het lijkt HEEL erg gezellig daaro. Jammer dat ik zo ver uit de buurt woonde, anders was ik ook gezellig gekomen (ja, ik moest ook werken, maargoed).