Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Erg handig inderdaad, zo’n aux ingang. Heb op die manier ook lekker op lange ritten mijn Nomad Jukebox 3 met 20 Gb aan mp3-tjes aan mijn toch al niet meer zo nieuwe Blaupunkt hangen. Lekker geen gekloot meer met CD-tjes en cassettebandjes.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dat Aiwa is een goeie tip. ZO’n R504MP heeft niet het draaiende front probleem van die JVC, en toch AUX in. Nu nog kijken of er nog ergens een leverbaar is.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
bij de brezan in roosendaal is nu een aanbieding. 344 euro inc btw . Blaupunkt cd/mp3, baskist , versterker en 2 6’‘x9’’ luidsprekers. Stonden in een krantje dat naar de garagehouders is verstuurd in de regio. misschien in heel nl?
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik heb moneteel een sony in m’n S2 CX en dat is huilen met de pet.
Kon m voor weinig kopen, maar ik stap toch maar meer over naar het oude vertouwde Pioneer.
heb met Sony niets als ellende, wat het ook is.
Dus als er iemand interesse heeft in een Sony CDX-R3300 mp3 cd speler…...... werkt perfect als je m horizontaal plaatst.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
verticaal plaatsing een probleem
Ook ik had een verticaal probleem in Elsje onze CX GTi S2.
Bleek dat het ook ergens in de instructie van de radio stond vermeld dat de cd/radio niet onder een hoek groter dan 35 graden geplaatst kon worden.
Heb toen, ben tenslotte muziekfanaat, via het internet in duitsland bij technikdirect een JVC met 12-CD wisselaar (die ook mp3 speelt) aangeschaft.
Fantastisch, hoefde er m’n huis niet voor uit.
Bleek een ideale oplossing te zijn, niet alleen is duitsland veel goedkoper, want dit model was in nederland niet eens te koop in een mp3-spelende variant. De uitvoering die hier wel te koop was, was zelfs 100 euro duurder. Ik heb nu dus alle mogelijkheden, een radio, cassette-speler, cd-speler én mp3-cd-wisselaar.
Prijs was alles bij elkaar 275 euro, aan huis afgeleverd.
Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ik heb inmiddels een pioneer cd/MP3 HU en deze werkt perfect in de prestige, ondaks de melding van max.60 graden in de handleiding.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !