Totaal aantal Berichten: 123
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 12 Pure Tech 82 Live
Een vraagje, Een tijd geleden werkten mijn sproeiers niet meer, gelukkig moest mijne Xsara Picasso toevallig op onderhoud en blijkt het een zekeringske te zijn dat defect was. Nu een paar dagen later (vandaag dus) werkt het weeral niet, vermodelijk weer de zekering dat gesprongen is? Waar kan ik dat komen, welk moet ik kopen en vooral belangrijk waar zit dat zekeringske in de auto?
Hebben er nog Xsara Picasso’s daar last mee?
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën Xsara Picasso ‘06
Citroën C4 Cactus ‘16
Geen instructieboekje?
Kijk anders even hier:
http://www.citroen.nl/CWH/nl-NL/Corporate/Modellen/Modellen/Xsara+Picasso+documentatie.htm
Succes.
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Ik heb mijn zekeringen ook gevonden door en met behulp van mijn instructieboekje, daar stond precies in waar ze zitten en dat is dan toch wel weer handig
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Alleszins bedankt voor de reacties,dom van me om niet aan het instructieboekje te denken
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën C4 Cactus ‘16
Hey Zardrak,
Werkt de sproeier weer? En was het dan weer de zekering? Ik vraag me namelijk altijd af waarom een zekering kapot gaat (kortsluiting, overbelasting), zeker als dat meerdere keren achter elkaar gebeurd. :
Grtz, Theo.
Wel ik heb change gehad, de boel werkt terug zonder iets te moeten veranderen, waarschijnlijk ergens nog bevroren ijs gehad in de buisjes?
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën C4 Cactus ‘16
Zardrak schreef:Wel ik heb change gehad, de boel werkt terug zonder iets te moeten veranderen, waarschijnlijk ergens nog bevroren ijs gehad in de buisjes?
Change zonder te moeten veranderen ? Leg dat aan Obama uit