Je kon inderdaad zelfs de balk niet meer zien om te scrollen .
Maar ziet er wel gelikt uit
Ik was inderdaad al bezig. Dit is mijn eerste keer met foto’s plaatjes, dus vandaar
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BunnY schreef:Je kon inderdaad zelfs de balk niet meer zien om te scrollen .
Maar ziet er wel gelikt uit
en je zag mij ook vol in beeld, dat hoefde nou ook weer niet! Je kon dan wel zien dat ik me kleding niet schoon hield
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Timo1990 schreef:
Verder goed bezig! Staat gaaf hè, gele koplampen? Wacht maar totdat je over straat rijdt, wijzende kinderen, duimen die opgestoken worden. Geweldig!
Ja ik vind het ge-wel-dig!! Het geeft een extra rij-ervaring naar mijn mening. Je ziet alles wat zonniger en het kijkt rustiger. Of je alles beter ziet betwijfel ik nog…
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Klopt, het is minder ‘fel’.
Maar ik ben van mening, dat wát ik zie, dat ik dat ook duidelijker zie. Verkeersborden bijvoorbeeld.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Timo1990 schreef:Klopt, het is minder ‘fel’.
Maar ik ben van mening, dat wát ik zie, dat ik dat ook duidelijker zie. Verkeersborden bijvoorbeeld.
Ik had gister wel met een voorrangsbord (wiebertjesvorm, met oranje vlak in het midden en witte rand eromheen) dat ik dat contrast tussen wit en oranje wat minder kon onderscheiden. Voor de rest nog geen nadelige effecten gemerkt
er zit ook een nadeel aan, wacht maar tot je een keer door de regen rijdt in het donker
Jdt schreef:er zit ook een nadeel aan, wacht maar tot je een keer door de regen rijdt in het donker
Nu maak je me heel nieuwsgierig Ik zal de eerste de beste regenbui eens trotseren om een experiment te doen
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Maar tijdens sneeuwstormen is het een stuk prettiger, en wat hebben we nou vaker in NL?
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
Jdt schreef:er zit ook een nadeel aan, wacht maar tot je een keer door de regen rijdt in het donker
En dan? Ik bedoel, dan zie ik het met geel licht nog steeds prima… Mijn vriendin niet, maar haar TZD heeft nu andere lampstekkers en presto…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik was net de BX aan het klaarmaken voor Heusden en daarbij heb ik een retourslangetje gesloopt van de voorveerpoten.
Ik heb het slangetje iets ingekort en wilde hem weer monteren maar ik krijg de slang niet om het koppelingsdingetje heen:
Zie foto’s:
Wie heeft er tips hoe ik de slang om dat plastic dingetje krijg geschoven??
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Of het een goede manier is weet ik niet, maar ik had hetzelfde probleem.
Ik heb bij mijn BX een stukje ingeknipt, en hem vervolgens over het koppelingetje (In mijn geval een koperen buisje) geschroven. Daarna goed vast gezet met een tie-wrap. en het zat weer perfect. Het is een retour, dus als het goed is komen er geen grote stromen LHM doorheen.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 6168
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Janwillem schreef:
Wie heeft er tips hoe ik de slang om dat plastic dingetje krijg geschoven??
Ehh… duwen?
Dat duwen lukt echt voor geen meter helaas. De inwendige diameter van de slang is een stukje kleiner dan van het koppelstukje.
Heb een tijd lopen klooien, maar nu is het opgelost door het kleine slangetje in een grotere slang te duwen en met een slangenklem vast te zetten.
Heb je ‘m wel op het oorspronkelijke punt aangesloten? Zo ja, niks aan de hand, als het kogeltje er nog maar in zit.
Zo nee: dat gaat je slecht bekomen want dit grappige stukje haakse slang is niet zomaar een slang maar de luchtaanzuiging voor de voorveerpoten. In het haakse stukje zit een kogetje verstopt, dat zorgt ervoor dat er geen LHM in dit stuk slang terecht komt. Dat zorgt voor het leegpompen van de voorveerpootretouren, die anders zouden kunnen barsten bij inveren.
Ich bin ein Breaker