Beste mensen,
Deze moet voor volgende week zondag weg zijn. 200 Euro. Apk is verlopen aflopen december. Daarvoor elke dag gereden. Auto beetje olie langs de keerringen. Koets is erg hard. Portieren onderkant zijn slecht. Originele NL auto.
ALs ie niet weg gaat deze week dan moet ik hem helaas door de sloop laten ophalen…
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Dat zou natuurlijk zonde zijn. Kreeg je hem niet door de APK heen of heb je het nooit geprobeerd?
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Waarom toch meteen naar de sloop. Breng hem dan naar iemand van de vereniging… Zij kunnen de onderdelen goed gebruiken.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
Je hebt een PB
mkatgert schreef:Dat zou natuurlijk zonde zijn. Kreeg je hem niet door de APK heen of heb je het nooit geprobeerd?
Nee zitten paar dingen aan die gedaan moeten worden maar doordat ik 6 tot 7 dagen pw aan het werk ben en ook nog aan mijn ID aan het werk ben moet hij weg…
mathijs schreef:Waarom toch meteen naar de sloop. Breng hem dan naar iemand van de vereniging… Zij kunnen de onderdelen goed gebruiken.
Komen ze hem ophalen dan?
Totaal aantal Berichten: 2502
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Bassiechevron schreef:mkatgert schreef:Dat zou natuurlijk zonde zijn. Kreeg je hem niet door de APK heen of heb je het nooit geprobeerd?
Nee zitten paar dingen aan die gedaan moeten worden maar doordat ik 6 tot 7 dagen pw aan het werk ben en ook nog aan mijn ID aan het werk ben moet hij weg…
Is het dan wellicht handig te vertellen wat dat voor dingen zijn? Dat helpt misschien hem kwijt te raken…
mkatgert schreef:Bassiechevron schreef:mkatgert schreef:Dat zou natuurlijk zonde zijn. Kreeg je hem niet door de APK heen of heb je het nooit geprobeerd?
Is het dan wellicht handig te vertellen wat dat voor dingen zijn? Dat helpt misschien hem kwijt te raken…
Auto lekt olie, achterremmen piepen (nieuwe blokken denk ik), handrem moet worden afgesteld… om hem verder mooi te krijgen zou de onderkant van de portieren moeten worden gelast.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Lijkt me niet dat deze op de sloop moet belanden.
citro-power schreef:Lijkt me niet dat deze op de sloop moet belanden.
Word al aan gewerkt om dat niet te laten gebeuren…
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Ik moet ff iemand zo gek krijgen om mee te rijden en groene plaatjes regelen. Dan gaat ie naar Friesland wat mij betreft.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Bassiechevron schreef:mathijs schreef:Waarom toch meteen naar de sloop. Breng hem dan naar iemand van de vereniging… Zij kunnen de onderdelen goed gebruiken.
Komen ze hem ophalen dan?
Als je er niet van af komt kom ik ‘m halen.
My other car is a broomstick.
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
We kunnen ook samen er heen gaan en dan laten we Bas filmen hoe wij over straat rollebollen… happy slapping!
Ik ben behoorlijk serieus hiermee bezig trouwens. Lijntjes aan het uitgooien wie mee wil rijden enz. Moet voor volgende week zondag wel lukken.
Desnoods ga ik er met de trein heen, verzeker de auto en riskeer een boete voor rijden zonder apk.
Als er hier iemand is die kan helpen, laat ‘t maar even weten. Hoe eerder Bas er vanaf is hoe beter natuurlijk.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 840
- Dyane 6 Commerciale
als je een apk afspraak formulier hebt, mag je zonder apk rijden. Zo heb ik dat ook gedaan met mijn LNA. zolang je kunt aantonen dat je binnen 2 dagen naar de apk gaat doet de politie niet moeilijk, mits je de auto natuurlijk net op naam hebt gezet.
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
Goeie tip! Scheelt heel wat gedoe. Dan kan ze zo mee.
@ Bas: ik bel je zodra ik meer weet.
Het nr waarmee ik zonet probeerde te bellen is niet van mezelf trouwens… ‘k Ben zometeen weg, ik probeer het morgen nog wel even.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Let wel, het is niet zo dat het mag, maar met een beetje mazzel gedogen ze het dan. Aan de andere kant, was het niet 90 euro? Zorg in ieder geval voor een verzekering, dat is het belangrijkste, en een veilig voertuig natuurlijk…
Die mogelijke bekeuring kan je ook krijgen als de kar op je oprit staat. Ik zou het gewoon gokken. Of beter, ik heb daar vaak op gegokt… Hiervoor ga ik geen APK-afspraak maken als ik toch wel weet dat het voertuig niet APK-waardig is. De keurmeester kan zijn tijd vast wel beter besteden….