Totaal aantal Berichten: 118
- 2CV 2cv6 Spécial
- 2CV 2 CV 6 Club
graddus schreef:Ik was blij dat ik mijn ski’s en mijn skibril bij had
Maar het was niet genoeg sneeuw om een protest op je voorruit te schrijven.
bedankt aan de organistatie, was een leuke koude dag..
Totaal aantal Berichten: 463
- XM 2.0i Comfort
- CX Athéna
Leeuwis schreef:
Misschien een ideetje om bij een volgende bijeenkomst een centraal meldpunt te maken waar iedereen een naamkaartje ophaalt mijn zijn of haar forumnaam ??
Ja, goed idee : je ziet wel een hoop mensen, maar ik heb er als nieuweling natuurlijk geen idee van wie nou wie is…
Een naamkaartje zou wel handig zijn, of misschien een papiertje op de auto?
RIP: Renault 4F4, Fiat ReGATta, BX 14E LPG ‘87, BX 16TGI LPG ‘90, Dyane 6 ‘80, Visa ‘85, C25 (BOES), AX 11 ‘91, BX TZD Turbo 1990, ZX 19D ‘94, BX TZD Turbo ‘92, BX 19TRD ‘87, Xantia Break 19SD ‘97, Xantia Break 19TD ‘98, C5 Hdi 2002, XM 2.1TD 2000, C5 tourer ‘09. Nu: XM 2.0i Comfort ´92 en CX Athena ´82
Het was een mooie dag met veel moois om te bekijken.
Maar het was wel jammer dat we niet in een collone konden rijden de afrit naar het verzamelpunt bleek afgezet te zijn.
Dus toen maar met 3 man in ‘‘collone’’ gereden.
Totaal aantal Berichten: 5476
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Echt een geslaagde kouwe meeting!
De Xsaar mag er weer zijn. Nu de deukjes weg zijn!
Foto’s onderweg.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
robinrossie schreef:de afrit naar het verzamelpunt bleek afgezet te zijn.
Hahaha….
sorry…. ops:
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
JanvB schreef:Leeuwis schreef:
Misschien een ideetje om bij een volgende bijeenkomst een centraal meldpunt te maken waar iedereen een naamkaartje ophaalt mijn zijn of haar forumnaam ??
Ja, goed idee : je ziet wel een hoop mensen, maar ik heb er als nieuweling natuurlijk geen idee van wie nou wie is…
Er waren 3 types die een naamkaartje hadden Overigens wel leuk om steeds weer nieuwe gezichten te leren kennen, meestal vallen die gezichten in het echt een flink stuk mee vergeleken met het beeld wat je van iemand op het forum hebt
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3194
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
JanvB schreef:Leeuwis schreef:
Kan ik mij volkomen bij aansluiten .
Verder onze dank aan de origanizatoren
Walter
Meten is weten , gissen is missen
garagestmarien schreef:robinrossie schreef:de afrit naar het verzamelpunt bleek afgezet te zijn.
Hahaha….
sorry…. ops:
Ik had het kunnen weten maar ik kijk snacht’s niet op het forum,
zo verslaaft ben ik nog net niet.
Pascal schreef:Hier mijn bijdrage.
Ik heb genoten, het was wel koud zeg….
Had ‘Maya’ naast die 25GTIT2 van ‘sans-pareil’ (daar stond blijkbaar eerst een witte serie I) neergekwakt, en heb haar even onder de rokken laten kijken (kan men het verschil zien tussen een gewone carb- 2 liter en zo’n injectiemonster..)
Zelfs meneer en mevrouw ‘RF’ (Panhard Dyna- eigenaren) meegenomen om eens een rit in een ‘CX’ te laten ervaren.
Mocht je jezelf of je auto tegenkomen op een van de foto’s; doe me een PB en ik zorg dat het origineel in je digitale brievenbus valt.Goed… de foto’s:
http://www.mijnalbum.nl/Album=PSGW4TLX
Ik was degene in die blije ‘Echt wel!’ Citroënsweater, heppie er misschien nu een kop bij…
Organisatie bedankt, tot Citromobile of volgend jaar!
P.S: 384 km uit-en-thuis, op 35 liter.
En dat met zo’n rotDouvrin…
Pascal, hartstikke bedankt voor dat ritje in de CX (ook de eigenaar van de mooie DS 23, hartelijk bedank!)
De Dyna liep goed, alleen zonder kachel beetje….te koud.
Organisatie bedankt.
Groeten,
Ruud.
Dyna Z1: Tout alu.
Het was gezellig vandaag
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
AH1828 schreef:knäckor schreef:
Er waren 3 types die een naamkaartje hadden Overigens wel leuk om steeds weer nieuwe gezichten te leren kennen, meestal vallen die gezichten in het echt een flink stuk mee vergeleken met het beeld wat je van iemand op het forum hebt
Inclusief die van mij?
Dat je gezicht meeviel of dat je een naamplaatje had?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ja maar we hadden tenminste wel met 3 auto’s in colone gereden mijn xsara tussen 2 bxen in;) Want de afslag was helemaal niet afgesloten haha
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
mafkeessss schreef:Ja maar we hadden tenminste wel met 3 auto’s in colone gereden mijn xsara tussen 2 bxen in;) Want de afslag was helemaal niet afgesloten haha
Volgens mij wel.