2 van de 2
 < Vorige 1 2

Mijn AZU in de film
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 28 januari 2009 01:10 AM
  [ # 16 ]

Mooie foto’s Martijn. Fraaie kleuren.

Hier alvast het eerste filmpje: http://www.flickr.com/photos/hogervp/3232602932/

Ik zal eens kijken of ik de kwaliteit nog kan verbeteren, maar ik wilde alvast even snel resultaat.

Patrick

(je hebt de foto al gezien zie ik!  Laughing )

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 28 januari 2009 12:19 PM
  [ # 17 ]

Leuk Patrick, bedankt!

Profiel  

Gepost: 01 februari 2009 11:51 PM
  [ # 18 ]

Het is nu weer op belgie 1 bezig. Ik ben benieuwd…

Profiel  

Gepost: 09 februari 2009 02:20 AM
  [ # 19 ]

Vorige week niet maar deze week was de AZU wel weer in beeld. De serieis nu afgelopen. Vandaag werd er een lijk in de AZU vervoerd en dat werd er ergens anders weer uitgedonderd. Grappig wel! Vanaf volgende week is de DVD te koop geloof ik.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 09 februari 2009 12:43 PM
  [ # 20 ]
CitroenAZU schreef:

Vorige week niet maar deze week was de AZU wel weer in beeld. De serieis nu afgelopen. Vandaag werd er een lijk in de AZU vervoerd en dat werd er ergens anders weer uitgedonderd. Grappig wel! Vanaf volgende week is de DVD te koop geloof ik.

Ik ben vergeten te kijken gisteren.  Surprisedops:
Was ze lang in beeld? Viel met wat tegen vorige keer.
Afgelopen week nog wel een Ami 6 in beeld, die heb ik nog wel op HDD.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 09 februari 2009 06:31 PM
  [ # 21 ]

Bij elkaar opgeteld misschien een minuut. Dus echt heftig was het nu ook weer niet, maar wel grappig om te zien. Verder kwam er nog wel een mooie DS in voor.

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook