Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Direct een fax sturen: aangeven dat zij volgens de verzekeringswet gehouden zijn aan de wettelijke opzeg termijn én hun in die zelfde fax op voorhand aansprakelijk stellen voor alle schade die jij kunt lijden als gevolg van deze beslissing.
Daarnaast de RB inschakelen, en een melding doen aan de moedermaatschappij waar citroklasziek haar polissen onderbrengt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Op hun egen website staat…..
( PDF-je )
J. Beëindiging relatie
1. U hebt het recht om op elk moment de relatie met ons kantoor te beëindigen. U kunt uw verzekeringsmaatschappij verzoeken de lopende verzekeringen over te dragen naar de adviseur van uw keuze.
2. Ook wij kunnen het initiatief nemen om de relatie met u te beëindigen. Dit laat onverlet dat bestaande verzekeringscontracten in stand blijven. De zorgplicht van uw verzekering ligt bij ons totdat een ander intermediair deze zorgplicht overneemt.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Geachte heer,
Uw polis is per vandaag beëindigd.
Met vriendelijke groet,
Jaap Boerman
Pffff….
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Volgens mij moet je NU effe héél snel met jouw RB gaan bellen, en moeten andere gebruikers zich eens héél goed afvragen of ze nog met Citroklasziek zaken willen blijven doen. Wat is dit vreselijk slecht zeg..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik ben NU aan het bellen.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
En een warm welkom voor de medewerkers en directie van Citroklassiek op het Citroen-forum!
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
patje74 schreef:En een warm welkom voor de medewerkers en directie van Citroklassiek op het Citroen-forum!
Die hun eigen regelementen niet eens goed kunnen lezen
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed, ik heb net telefonisch contact gehad met Dhr. Jaap Boerman alias Holeinone van NAGdirect en dus de baas van Citroklassiek.
Een lang verhaal, met als slotstuk de melding dat hij tracht vanmiddag nog met een helder verhaal te komen.
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Wat een administratieve klucht is dit zeg. Kennelijk laten sommigen zich met een kluitje in het riet sturen en verwacjhten ze geen klant die met de wel heel sobere toelichting geen genoegen neemt.
Maar kennelijk komt er toch nog een reactie. We wachten in spanning af.
Mooi hè, zo’n forum.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
patje74 schreef:Goed, ik heb net telefonisch contact gehad met Dhr. Jaap Boerman alias Holeinone van NAGdirect en dus de baas van Citroklassiek.
Een lang verhaal, met als slotstuk de melding dat hij tracht vanmiddag nog met een helder verhaal te komen.
Hoe noem je dat,draaikonten,plankenkoorts…verstandsverbijstering roept u maar
In één van de posts op de eerste pagina wordt beweert (weet ff niet door wie) dat door minder ongelukken door rotondes de premies niet gezakt zijn.
Nu was er afgelopen jaar een grote prijzenoorlog tussen de maatschappijen,wat deden deze rakkers,ze kwamen met nieuwe namen terwijl het gewoon dochterondernemeningen zijn van de bestaande maatschappijen.Zo probeerden ze nieuwe verzekerden te binden (bij dochter)en de reeds verzekerden hun duurdere polis te laten doorlopen (bij mama), dat noem je slapende honden NIET wakker maken.
EDIT: PATJE74 mijn assurantieman rijdt zelf een klassieker (Volvo 1800) ik kan je zijn gegevens pb-en indien je dit wil,misschien heeft ie iets aantrekkelijk voor je,ik ben mijn hele volwassen leven bij die man en regelt alles super! Ik heb alles via hem lopen (over RB gesproken )
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ach ja, iedere branche kent zo zijn truukjes welke door de betrokken insiders als normaal worden gezien.
Goed, ik heb een reactie per email gekregen waaruit blijkt dat de premie zou kunnen kloppen mits de huidige premie voor de categorie 15 > 25 jaar goedkoper is geworden t.o.v. 2005, het jaar waarin de polis is afgesloten.
Alleen in dat geval mogen ze uitgaan van de huidige premiebedragen. En het zou natuurlijk maar zo kunnen dat dat het geval is, ik zou niet weten hoe ik dat nu nog kan checken.
Wat was het toch simpel geweest om dit hele zaakje in het eerste mailtje gelijk recht te zetten. Maar nee, het klopt, want “de maatschappij” zegt dat. Waarbij ze vergeten dat “de maatschappij” 3 dagen eerder 120,- teveel van mijn rekening af gehaald had. Een gezonde achterdocht lijkt mij geen vreemde zaak.
Maar goed, een hoop onnodige heldhaftige taal had Dhr. Jaap Boersma zichzelf kunnen besparen. Dit is niet slim, niet professioneel, en zeker niet oplossingsgericht. Mijn vraag beantwoorden is dat wel, maar dat lag blijkbaar lag dat niet voor de hand.
Wat een getob zeg. Ik ben, naast 1 auto via Emerpark en 1 via FBTO, al heel veel jaren naar volledige tevredenheid voor een aantal autoos verzekerd via: http://www.ovm-ouderkerk.nl/
Niet de meest gelikte website, niet de allergoedkoopste (maar ook niet de allerduurste), niet de snelste, maar ik hoef maar een antwoordapparaat vol te brullen en ik héb voorlopige dekking, en de rest is binnen een paar dagen of een week geregeld. En de rest wordt gewoon behoorlijk geregeld.
Ze hebben ook een oldtimerverzekering zie ik net- maar die heb ik (nog) niet.
Jemig, ik lijk wel bijna een verkoper. Maar ik ben er echt alleen maar klant.
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed, we zijn weer een dag verder, de storm is voorbij, de toon is weer op correct niveau, dus tijd voor oplossingen.
Gisteren heb ik dus de beloofde berekening gekregen. Deze berekening was correct, al kan ik de gehanteerde bedragen niet geheel controleren.
Gisteravond heb ik verzocht om inderdaad alle contacten te verbreken en dus inderdaad alle lopende verzekeringen te beëindigen. Ditmaal niet per directe ingang, dat is van de zotte, maar na vijf werkdagen, zodat ik rustig het zaakje bij een ander onder kan brengen.
Hierop heb ik een positieve reactie gekregen. Er zal een verrekening plaatsvinden, CitroKlassiek zal in overleg met de moedermaatschappij trachten de communicatie over de premies te verbeteren en zal deze kwestie als voorbeeld gebruiken.
We kunnen dus concluderen dat Citroklassiek dit soort perikelen in de toekomst wil voorkomen, en dat men daar nu actief mee aan de slag gaat.
Ik heb er vertrouwen in dat het zaakje nu correct afgehandeld gaat worden, dit is de beste oplossing voor beide partijen.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
tjongejonge, net dit gelezen. Te gek voor woorden. Waar ga je je nu verzekeren?
CitroKlassiek zal in overleg met de moedermaatschappij trachten de communicatie over de premies te verbeteren en zal deze kwestie als voorbeeld gebruiken.
Ga ik weer effe stoken. Daar krijgen ZIJ toch juist de provisie voor?
Ich bin ein Breaker