Erik Janszen schreef:waterman771 schreef:mpostma schreef:Slepen ze daarvoor een auto al af? Het is wel storend, maar je kan er zo te horen wel mee rijden.
Als het de anwb is verbaasd mij dat niets…. Die zijn soms echt geschift…En ik kan het weten
Ligt toch niet aan de ANWB want die besteden het in het buitenland toch uit?
Wel heb ik ergens gelezen dat ze in het buitenland wat afsleperiger zijn dan hier.
Ooit in Noorwegen had ik een probleem met de volvo 440 die ik toen had.
De accu werd niet opgeladen omdat de koolborstels waren versleten van de dynamo. Op een bepaald moment na een stop kon ik dus niet meer starten. De noorse ANWB gebeld en die kwamen redelijk snel, met een afsleepwagen…. Was van een lokale garage-houder en die mij direct achter op de sleepwagen getakeld had. Na een rit van ruim 50 km terug in de richting die ik wou, naar de veerboot namelijk, heeft hij in de avonduren een noodreparatie uitgevoerd. Hij had geen orginele koolborstels om te vervangen en heeft met enig kunst- en vliegwerk dus een noodreparatie uitgevoerd. De kosten van het hele verhaal waren nihil….. De ANWB vergoede de kosten van het afslepen volledig ( was meen ik als mijn geheugen me niet in de steek laat zo’n (omgerekend) €150) en de “nood” reparatie zelf was iets van omgerekend €25. Die man is er wel een klein uur mee aan bezig geweest….
Als je dus een ANWB wegenwachthulp buitenland hebt haal je de kosten er al heel snel uit, is mijn ervaring.
Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!
citroënmonteurtje schreef:als je het vin wil plaatsen (30 keuzes )
Ik zal morgen even kijken, kun je anders iets met m’n kenteken? XB-VT-03
Ik post m niet helemaal maar ik denk dat dit al voldoende is:
VF7 X2 LFY