Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik zie een BMW van 17000 euro die iets sneller is dan men picasso is en die ik niet zou willen ruilen.
Verder zie ik ook dubbelbeelden, mss gelfilmd door de voorruit van een C4P
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Mwah, yup, voor een bak als dit 17 mille, da’s netjes gedaan toch?
Ich bin ein Breaker
Segerfan schreef:En ik dacht dat ik ook tot de gelukkigen behoorde die geen dubbelbeelden had. Maar helaas, ik heb ze ook.
hehehe, ‘dankzij’ het forum ben ik er ook beginnen op te letten
picassoke schreef:http://www.autoweek.nl/video.php?id=1176
Kijk hier eens naar, en spoel door naar minuut 3.15
En wat zien we dan?
Juist ja….
Zou de video vanuit een (G)C4P opgenomen zijn?
Deze beelden komen mij zeer bekend voor.
Overigens, extra poetsen met wat voor ruitreiniger dan ook helpt bij mij echt niets.
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)
Vandaag heb ik me weer eens mogen verplaatsen in een paar andere auto’s, namelijk een BMW 1.20 en een Mini Cabrio.
Wat een opluchting om weer eens ZONDER dubbelbeelden rond te kunnen tuffen.
Al weer een reden om mijn (G)C4P met spoed kwijt te raken voor een automobiel zonder extra beelden via de voorruit.
Met zo een BMW 120 heb je geen tijd om dubbelbeelden te zien. daar gaat het te snel voor.
Bij zo een mini zie je helemaal niets door de voorruit met de afmetingen van een brilglas, dus ook geen dubbelbeelden.
Maar alle gekheid op een stokje, ik kan me inbeelden dat je je daar erg kan aan ergeren. Ik doe dat ook bij men resonantie, terwijl er andere mensen zullen zijn die zich hier niets van zullen aantrekken.
Persoonlijk stoor ik mij niet aan die dubbelbeelden.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Ja, iedereen zal wel iets hebben wat hem niet bevalt aan z’n auto.
Sommige zaken kun je je misschien voor afsluiten (of oordoppen in doen), maar die voorruit blijft een probleem.
Ik heb wel eens geprobeerd met m’n ogen dicht te rijden, dan geen dubbelbeelden, maar dat was geen onverdeeld succes .
Zucht, ik verlang weer naar de tijd dat alle ramen dichtgevroren zitten, echt geen last van dubbelbeelden
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Morgen gelukkig weer een dagje in de BMW 1.20. Zit wat lager, maar het zicht door de voorruit is perfect
Ik heb nu laatst nog eens met een 118d gereden en men antwoord blijft toch nog altijd, nooit van men leven koop ik een BMW (1)
De motor is geweldig, versnellingsbak ook zalig, en de achterwielaandrijving is soms erg leuk in het droge en op vlakke weg. Waar de levendigheid erg leuk is, maar dan ben je weeral niet meer zo veilig bezig.
Verder is het een rampenbak. Als ik in die categorie moet kiezen is het zonder twijfel een een A3.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
ben ook niet zo’n BMW man, maar die Audi is ook niet mijn favoriet. Dan maar een Focus (en die heeft beslist geen dubbelbeelden maar koop hem niet met voorruitverwarming, die kriebels zie je ook altijd in je voorruit)
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
dan kan je ook voor een C5 kiezen die heeft ook geen dubbele beelden..
hbeck schreef:die kriebels zie je ook altijd in je voorruit)
Dat ligt echt aan het focuspunt (what’s in a name) van je ogen.
Als je naar de ruit zelf kijkt zie je die zigzaggers.
Wel een supersysteem. Jammer dat er zo een lelijk hok omheen zit
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb ruim 4 jaar in een Mondeo met voorruitverwarming gereden en nergens last van gehad. Als je dat vervelend vind, dan ligt inderdaad je focuspunt verkeerd. Als je namelijk gewoon op de weg let, dan kijk je daar ‘doorheen’.
Datzelfde geldt wel een beetje voor de dubbelbeelden. Die zie je immers het meeste als je let op de koplampen van je tegenliggers. Laat ik nou de gewoonte hebben om me te concentreren om mijn eigen weghelft en niet op de koplampen van mijn tegenliggers. Ik heb er dan ook geen last van.
Voila, dat is ook mijn idee.
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken