Het laatste nieuws zou zijn dat DS als een ‘merk’ wordt neergezet, bestaande uit drie modellen. Een speciale C3 variant, een variant op basis van de volgende C4 en de C5 Airscape zou omgedoopt worden naar DS5… Voor wat het waard is. Bron:
Nog 2 nachtjes slapen, dan weten we t…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-03-2004
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Die ziet er goed uit
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Eerst zien dan geloven
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006
- Xantia Ambulance, GiFa
patje74 schreef:GoodOldDiesel schreef:.....want nu is het een photosoep merk aan worden, van al het bestaande wat lenen, beetje bij stylen et voila une voiture nouveau
Zoals??? Als ik kijk naar de C6, de nieuwe C5, de C4-Picasso, berline en de Coupe, en de C3, en zelfs de C2, dan vind ik dat allen wagens met een eigen snuit. En in ieder geval meer snuit dan we van de concurrentie zien.
De vergelijking staat in mijn verhaal, je moet ook niet naar de snuit alleen zien, want die is wel anders, maar van de zijkant. Leg oud en nieuw maar op elkaar, dan zie je dat het lijnen spel niet veel anders is, dan wat ronder.
De C5 word overigens niet voor niks CFunf genoemd….
De tijd dat citroen echt verrassend, eigenzinnig was is al aardig aan het stoffen…. dat is ook de klacht van ex-citroen rijders, kon net zo goed deze nemen want ze lijken toch allemaal op elkaar.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
En vandaar dat jij in een ZX break rijdt dus…..
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hoe dan ook, als je het zo bekijkt, lijken alle auto´s op elkaar… Althans, diegene met de deuren aan de zijkant, de motorkap voor en achter een kofferbak.
Kijk je iets verder, dan zie je wel degelijk verschil. In mijn verhaal schreef ik “eigen snuit”, neem dat niet te letterlijk maar lees dat als “eigen sfeer/stijl/karakter”. Uiteraard niet het karakter van vroeger, maar dat verkoopt simpelweg niet. Jij en ik zitten daar misschien op te wachten, maar het grote publiek niet. Misschien nu wel? Wie weet, komen we zeer daar binnenkort achter!
Gisteren en vanmorgen ook op Radio 1. Veel nieuws over de nieuwe Snoek. Yeah right…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Gisteren en vanmorgen ook op Radio 1. Veel nieuws over de nieuwe Snoek. Yeah right…
Groet, Arjan
Wellicht morgen op…......CNN We got him….back
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Het blijft vooralsnog bij wazige schetsen en veel herrie…
Het wordt pas echt levensvatbaar als er een officieel communiqué uitkomt van Citroën…
Als ze de hydropneumatiek ook maar eens weer een beetje lieten zweven!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006
- Xantia Ambulance, GiFa
tilanus schreef:En vandaar dat jij in een ZX break rijdt dus…..
Ach die, die is allang weg, moet nog steeds een profiel aanpassen… Die heb ik nog geen jaar gehad. Idd een stijlloos gevoelloos ding.
Nu staat een Volvo 855TDI Estate voor de deur. Een van de weinige modellen die in station uitvoering mooier zijn dan als sedan…
Maar die staat nu ook indirect te koop, moet hem nog op foto zetten. Dan komt er een 305 Break voor in de plaats.
Ter verduidelijking ik bedoel dus het lijnenspel van oude en nieuwe modellen van citroen. Waarom lukt het peugeot wel om met eigennige modellen te komen en citroen niet? Terwijl citroen bekend stond als een bijzonder merk
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
GoodOldDiesel schreef:tilanus schreef:En vandaar dat jij in een ZX break rijdt dus…..
Waarom lukt het peugeot wel om met eigennige modellen te komen en citroen niet? Terwijl citroen bekend stond als een bijzonder merk
Je kan van Peugeot veel zeggen maar eigenzinnig Nee sorry dat zie ik er niet in. Kijk naar de 206-207. In feite de zelfde auto alleen is de 207 groter. 307-308 zelfde verhaal. meer evolutie dan revolutie. En dat doet het in eigenzinnigheid nooit goed. Ik denk dat Citroen meer eigenzinnige auto’s heeft als Peugeot.
Totaal aantal Berichten: 25574
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Het wordt steeds gekker! Ik werd net door SBS 6 gebeld. Of ik wilde vertellen over de nieuwe snoek!! Ik heb het een beetje afgezwakt…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Whaaha! Oant moarn!