4 van de 20
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Hervormd Citroën…
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6103

Gepost: 04 februari 2009 05:52 PM
  [ # 46 ]

Daarom zal ik vannacht heerlijk slapen. Very Happy

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 februari 2009 05:54 PM
  [ # 47 ]
jaco schreef:

Precies. Dat ene slapeloze nachtje kun je toch wel hebben?  Very Happy

we zullen wel moeten, zolang die bronnen niks willen vertellen aan hun beste vrienden!  Evil or Very Mad

Laughing

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 11739

- Xantia TD SX
Gepost: 04 februari 2009 08:20 PM
  [ # 48 ]
Timo1990 schreef:

Het was ook te mooi om waar te zijn. Laughing

Neuh.

De DS was toen zó ver vooruit dat sommige andere merken dat nu pas ingelopen hebben. Dat krijgt Citroën never meer voor elkaar. En dat zou het gegeven DS m.i. alleen maar aantasten… Nou vind ik ook dat de naam Chevrolet op een zooitje Daewoo’s de waarde van dat merk in Europa nogal aantast, maar een succes is het wel. Dus ik heb het wel vaker mis Laughing

Anyway. Ik ben vandaag haast sufgesms’t over de aankomende nieuwe Snoek - het was schijnbaar in het nieuws geweest (heb geen radio aangehad vandaag). Iedereen juichen (te vroeg), maar de DS lééft dus nog wel onder de menschen. En dát is dus goed, maar oud, nieuws!

O, en @ algra: Ja, er komen vast wokkels onder, behalve de DS5 denk ik (als premium C5 zijnde). Maar ik speculeer. Iemand nog speculaas?

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5465

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 04 februari 2009 09:03 PM
  [ # 49 ]

Als ik het goed begrijpt. gaan de luxe uitvoeringen van de modellen van Citroën DS-en heten. Bijv DS3, DS4 enz….

Persoonlijk gezien. Vind ik het puur onzin, om daarvoor de DS-naam te gebruiken. Neem dan de naam Pallas voor de luxe uitvoeringen, van Citroën. Iedereen weet dat dit toendertijd de luxere versies waren.

Het is wel een goeie publieke publiciteit stunt om over de naam DS te praten. Maar daar is alles mee gezegd.

maar goec morgen meer details. Ik ben wel nieuwsgierig erna. Ook naar de nieuwe logo!

Profiel  

baroen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 751

- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gepost: 04 februari 2009 09:27 PM
  [ # 50 ]

Zojuist op SBS6 HvNL een reportage over de nieuwe DS met veel oude DS in beeld en geluid. Wie weet wordt het straks herhaald. Ik zag ook maar een deel.

troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz);  Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974

troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz);  Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW Wink )

Profiel  

W.citroenfan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 92

Gepost: 04 februari 2009 09:47 PM
  [ # 51 ]

beste allemaal Wink

ik heb de volgende info van mijn baas gekregen:
mijn baas heeft de fotos al gezien op de directie vergadering! Shocked  van de nieuwe ds3 deze auto lijkt echt niet meer op een grote citroen maar een kleine zeer dikke en exclusieve bom op wielen!!! je krijgt ook een ds4 ds5 enzzzz en dat worden allemaal duurdere en exclusieve kleine autos! ik zal proberen fotos te bemachtigen Laughing

laats wouter

een citroen is een auto de andere merken zijn vervoermiddelen

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 februari 2009 10:30 PM
  [ # 52 ]
baroen schreef:

Zojuist op SBS6 HvNL een reportage over de nieuwe DS met veel oude DS in beeld en geluid. Wie weet wordt het straks herhaald. Ik zag ook maar een deel.

tussen de reclameblokken door en de irritante voice-overs nog interessant geweest?

Iemand nog doneren?

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 04 februari 2009 10:37 PM
  [ # 53 ]

Kent iemand deze foto? Zie onder het artikel… Onbekende neus met nieuw logo?

Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 04 februari 2009 10:40 PM
  [ # 54 ]

De 4 en 5 zullen weer groter worden dan de 3. Ik denk dat het wel gaat werken. Je krijgt dan een soort van Abarth idee net als bij Fiat. En Mini bij BMW. Als het merk goed op de markt wordt gebracht kan het wel een succes worden. Ik denk echter niet dat, dat in Duits Nederland gaat gebeuren. Sad

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 februari 2009 10:41 PM
  [ # 55 ]
W.citroenfan schreef:

ik zal proberen fotos te bemachtigen Laughing

laats wouter

Graag!
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290

Gepost: 05 februari 2009 02:52 AM
  [ # 56 ]

dat ‘t grote publiek in die hersenkronkels van die marketingpipo’s trapt is ook onbegrijpelijk, de naam DS uit de kast halen is al net zo belachelijk als de de naam XM te hebben gelinkt aan de SM, OK, ‘t enige dat die 2 auto’s met elkaar gemeen hebben zijn de letter M en ‘t aantal cylinders, so what ?, we zijn weer lekker bezig hier Confused , de naam DS op een nieuw model plakken is toch een soort van heiligschennis.

Profiel  

Michelangelo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 674

- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Gepost: 05 februari 2009 03:40 AM
  [ # 57 ]

ach inmiddels ben ik bij de gedachte:

Wat fijn dat er nu zoveel prachtige oude DS’en te zien zijn op journaal en internet. Erg leuk hoe liefhebbers en garagehouders worden gevraagd wat ze ervan vinden Very Happy

Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,

Profiel  

d_special
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 162

Gepost: 05 februari 2009 12:37 PM
  [ # 58 ]

nieuwe ds

Ondanks alle berichtgeving of het nu een “echte ds"wordt of een afgeleide van iets is er wel echt veel aandacht besteed aan onze prachtige dames waar wij na al die jaren nog steeds vol trots mee rondrijden Very Happy
Ik ben er trots op zo’n icoon van de autoindustrie te bezitten en laten we dat uitdragen naar andere zielen met een andere smaak, dat is ieders vrije wil gelukkig in deze democratie.
veel rij plezier weer in de ID?DS
gr. Rens

id19b 1970,  gris d’anjou,zwart dak met schuifdak Coenen, aftermarket airco ( project console gevraagd!, zwart sky int.

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7309

- SM 2.7 carb
Gepost: 05 februari 2009 01:03 PM
  [ # 59 ]

ffff de player op 15 minuten zetten Wink 

link

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 05 februari 2009 01:06 PM
  [ # 60 ]
georgeskawa schreef:

de naam DS uit de kast halen is al net zo belachelijk als de de naam XM te hebben gelinkt aan de SM, OK, ‘t enige dat die 2 auto’s met elkaar gemeen hebben zijn de letter M en ‘t aantal cylinders, so what ?,

wel ff wat meer george, daar is een heel topic over:
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=169&start=47
met een ruime meerderheid die de overeenkomsten tussen Xm en Sm onderkent.

je hoeft er maar twee naast elkaar te parkeren om het te zien:

Ik voel er wel wat voor om die design lijn weer uit de kast te trekken voor de DS5 als dat niet de airscape wordt.

Overigens heeft Citroën al hints gegeven in die richting, de Hypnos heeft de glazen bovenbouw van de Xm:

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

4 van de 20
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook