8 van de 20
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

Hervormd Citroën…
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7819

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 06 februari 2009 11:17 AM
  [ # 106 ]
jaco schreef:
Ami8 schreef:

en
Internationaal

Oei, foutje op die site? Ik wist niet dat je in het Engels “technolgie” met “ie op het einde schrijft… Rolling Eyes

Da’s nou Frans.. Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 06 februari 2009 11:24 AM
  [ # 107 ]
DigiDaan schreef:
tilanus schreef:

Ik vind er persoonlijk eigenlijk helemaal geen Mini trekjes in zitten.  Confused

Buiten het feit dat het een compacte auto betreft en dat de globale lijn redelijk hoekig is, zie ik geen echte overeenkomsten…

idem

Juist. Denk dat alu dak niet alu grijs maar gun metal of antracietgrijs glans geanodiseerd en er blijft behalve de verhoudingen niets Mini over.

Op Aldiweek werd ook alweer onterecht deze vergelijking getrokken. Maar goed, dat zijn ook alleen maar reactionaire azijnpissers die alles afzeiken waar geen vier ringen doorheen gerijgd zijn.

Toch jammer, 1 op de 4 nederlandse huisvaders leest het..

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6145

Gepost: 06 februari 2009 11:28 AM
  [ # 108 ]
DigiDaan schreef:
jaco schreef:
Ami8 schreef:

en
Internationaal

Oei, foutje op die site? Ik wist niet dat je in het Engels “technolgie” met “ie op het einde schrijft… Rolling Eyes

Da’s nou Frans.. Wink

Ja, daar was ik inmiddels ook achter… Very Happy

Profiel  

eendmans
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 332

- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Gepost: 06 februari 2009 11:35 AM
  [ # 109 ]

Mini of niet, ik vind die DS3 supergaaf. hopelijk gaat ie zo in productie en dan ruil ik mijn Saxo VTS daar wel op in! Ik wil de Saxo al langer inruilen maar heb de C2 of C3 nooit een fijne opvolger gevonden. Die DS3 vind ik dat wel. En staat ook leuk naast mijn DSuper 5 natuurlijk.

Zo zie je maar, smaken verschillen… Laughing

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8165

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 06 februari 2009 11:37 AM
  [ # 110 ]
DigiDaan schreef:

Op Aldiweek werd ook alweer onterecht deze vergelijking getrokken. Maar goed, dat zijn ook alleen maar reactionaire azijnpissers die alles afzeiken waar geen vier ringen doorheen gerijgd zijn.

whahahaha
lees ook deze reactie inderdaa:
Leuk concept, maar de prijs zal doorslaggevend zijn of hij een premiumconcurrent kan worden. Of het nou een c6 versus a6 is, of bij deze kleintjes, mensen hebben nu eenmaal meer geld over voor een Audi dan voor een Citroen.

Laughing

Patrick

oh, ja, nog even snel ontopic: wat een prachtig gelijnd model is die DS3 zeg.

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 februari 2009 11:38 AM
  [ # 111 ]

Nou, tegen de tijd dat de DS3 op de markt komt zijn de kids ook weer wat ouder; mooie opvolger voor de C4 berline van mijn vrouw… Cool

Maar dan wil pappa ook zo nu en dan even touren, natuurlijk… Very Happy

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 februari 2009 11:42 AM
  [ # 112 ]

Ik denk dat de DS4 een veel leukere opvolger voor jouw C4 Berline zal worden. Er gaan geruchten dat die op de C-Sportlounge zou gaan lijken…

Profiel  

mkatgert
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2509

- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
- Berlingo 1.6i 16V Multispace Nouvelles Frontières
Gepost: 06 februari 2009 11:47 AM
  [ # 113 ]

Wanneer stappen ze nou eens van die verschrikkelijk lelijke velgen af…

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 februari 2009 11:55 AM
  [ # 114 ]
jaco schreef:

Ik denk dat de DS4 een veel leukere opvolger voor jouw C4 Berline zal worden. Er gaan geruchten dat die op de C-Sportlounge zou gaan lijken…

Die hou ik er nog even in als opvolger voor het bussie… Smile  (evenals de DS5, natuurlijk)

Profiel  

jaco
> 6000 berichten

Gepost: 06 februari 2009 12:28 PM
  [ # 115 ]

@mkatgert: ik vind die velgen eigenlijk wel mooi. Zou het ook staan op mijn CX? Very Happy

@Sjoerd: Als die DS4 echt zoveel gaat lijken op de C-Sportlounge, kan ik maar beter vast gaan sparen. Cool

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 06 februari 2009 12:50 PM
  [ # 116 ]
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:

Zouden die geruchten over de nakende PSA-BMW samenwerking dan toch waar zijn? (meer dan enkel motoren)?. Een mini met een Citroën snuit, voila nieuwe Ds3 Smile

Inderdaad! Ik herken direct een wit dak, enneh…. tsja, een wit dak, en daar blijft het dan bij. Nee, dit is een op zichzelf staande creatie waar ik mij verder niet over uitlaat.  Laughing

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 06 februari 2009 01:04 PM
  [ # 117 ]

Tsja, als je nieuwerwetse meuk al niks vindt, hoe erg moet je toekomstige meuk wel niet vinden..

Profiel  

georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290

Gepost: 06 februari 2009 01:14 PM
  [ # 118 ]

@ ET, persoonlijk vind ik (en uiteraard hoeft niemand ‘t daar mee eens te zijn) dat Citroën ernaast zat door bij de lancering van de XM te verwijzen naar de SM. Ik heb, net als jij waarschijnlijk, alles van Citroën gehad wat ze uitbrachten, althans zolang ‘t hydraulisch geveerd was, de SM is een bloedbroeder van de CX, en de C6 heeft meer uitstaans met de CX dan de DS, wat sommige marketingjongens bij Citroën ons ook wil doen geloven, denk maar aan de reclame van de C6 met in spiegelreflex een afbeelding van de DS, sorry, maar voor mij is de C6 een moderne CX, en ik ben er nog blij mee ook. Dit doet niets af aan de fantastische rijkwaliteiten van de XM, maar de Citroënspirit was in dat model ‘t verst te zoeken vergeleken met die andere modellen.

Profiel  

charlesdegaulle21
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 581

- ID/DS DS21H
- ID/DS ID21F
- Traction Avant 11BL
Gepost: 06 februari 2009 01:23 PM
  [ # 119 ]

Een wit gekleurd dak, en vele (vooral bij autoweek) beginnen over de vergelijking met de Mini. Zie het dan een beetje positiever, het is de link met de DS. Two tone, waarbij het dak in kleur kan verschillen van de rest van de carrosserie.

Ben te jong om de reputatie van Panhard te kennen (ook niet naar gezocht), maar mocht dit positief zijn, hadden ze van mij Panhard nieuw leven in mogen blazen.

Als een kind naar zijn auto vraagt dient het niet te zeggen, papa geef mij mijn auto, maar papa geef mij mijn citroën

Profiel  

2d
Administrator

Gepost: 06 februari 2009 01:33 PM
  [ # 120 ]

Als ze al dat chroom naar keuze nou ook in dark chrome leverbaar zouden maken, dat zou nog mooier zijn. Zeker de omlijsting van het front in het geval van een wat donkerder lakkleur.

Profiel  

8 van de 20
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook