Kan er een sticker op de buitenkant van de achterruit in verband met de achterruitverwarming?
Overal zit op de ruit verwarming, er is geen plaats voor een flinke sticker. Heeft de sticker nadelen van de verwarming?
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
Re: sticker op achterruit ivm verwarming
Grijzemuis schreef:Kan er een sticker op de buitenkant van de achterruit in verband met de achterruitverwarming?
Overal zit op de ruit verwarming, er is geen plaats voor een flinke sticker. Heeft de sticker nadelen van de verwarming?
Denk dat dit weinig kwaad kan. Vroeger zag je veel auto’s rijden met stickers ...
Als er mensen zijn die van die verduisteringsfolie zelfs aan de binnenkant kunnen aanbrengen zonder problemen ...
Je kan wel snellere slijtage krijgen aan de ruitenwisser en sticker, maar wat de verwarming betreft, denk ik niet dat er problemen opduiken, zeker niet aan de buitenkant.
Ga je reclame maken op de achterruit van je wagen ?
Kan
Is geen enkel probleem, aan de BUITENKANT dan. Later evt. verwijderen met sticker remover van HG.
Goed, bedankt
"Het lijkt wel een toerbus"..Mijn eerste reactie in een picasso. xsara picasso 1.8-16v difference 2003
Ik heb een grote sticker op de binnenkant van mijn achteruit, en ook dit geeft geen enkel probleem met de achterruitverwarming.
Dit zie je ook veel op bedrijfsauto’s etc. en is nooit een probleem.
Ik weet alleen niet of dit een speciale sticker is, maar volgens mij valt dat reuze mee.