Ik weet een andere kit: sicaflex. Siliconenkit is bedoeld om kieren af te dichten, niet om te lijmen. Sicaflex wel.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Ik weet een andere kit: sicaflex. Siliconenkit is bedoeld om kieren af te dichten, niet om te lijmen. Sicaflex wel.
Oke….en dat blijft niet stinken ??
patje74 schreef:He Bram, kan je het er niet in pop-nagelen?
Dat zal een beetje moeilijk gaan…het gat zit rechts naast die bout (dus in de rechterhoek) die voor je reservewiel dient….en dan helemaal tegen het achterschutbord aan.
Ja…rare plek….dit is de eerste BX waar ik dit mee heb ....en als het nou een 85’er was of zo…maar een 92’er ?
nee maar het is wel heel duur als ik het goede produckt voor me heb
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik zeg; popnagelen en afkitten.
Bram schreef:Lelijke Eend schreef:Ik weet een andere kit: sicaflex. Siliconenkit is bedoeld om kieren af te dichten, niet om te lijmen. Sicaflex wel.
Ik heb geen flauw idee. Sorry.
Schijt aan originaliteit.
sicaflex stinkt niet. ik heb menige las op m’n ds ermee afgekit dus kan erover meepraten
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Siliconenkit kan je prima mee plakken hoor!!
Wel zorgen dat alles schoon is…
erwt schreef:Misschien aanwezig zijn;
- ZX1.4i
Ik kom ook
Weet niet hoe laat, ik moet nog een lekkende dieselpomp van een BX fixen vlakbij Enkhuizen. Wellicht doe ik dat wel op vrijdag en dan blijf ik in het Noorden hangen en zoek daar ergens een goedkoop hotelletje, zo kan ik lekker vroeg aanwezig zijn zonder 3 uur in de Xantia te moeten zweven.
Bram schreef:Lelijke Eend schreef:Ik weet een andere kit: sicaflex. Siliconenkit is bedoeld om kieren af te dichten, niet om te lijmen. Sicaflex wel.
patje74 schreef:He Bram, kan je het er niet in pop-nagelen?
Dat zal een beetje moeilijk gaan…het gat zit rechts naast die bout (dus in de rechterhoek) die voor je reservewiel dient….en dan helemaal tegen het achterschutbord aan.
Ja…rare plek….dit is de eerste BX waar ik dit mee heb ....en als het nou een 85’er was of zo…maar een 92’er ?
Met alle respect, maar ik snap niet helemaal waarom je met kit-soorten gaat klooien als je er zaterdag een mooi gelast plaatje in kunt krijgen. Er zijn spontaan 3 mensen die je ermee willen helpen, das toch 10000x beter dan de boel maar ff dicht te plakken.
Animal triste post coitum
ZX1.4i schreef:Bull Frog Bleu schreef:En jah die forum bus….was zeker moeilijk om dichtbijzijnde citroendealer te vinden want jah…een beetje promotie voor CITROEn-forum rijdt natuurlijk met een echte CITROEN Jumper
De Jumper is een geweldige auto, ik heb er de hele week in gecrost, zie: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=163688
Bull Frog Bleu schreef:Dikke neus van jumper ziet er inderdaad mooier uit….
Niet alleen mooi, iedereen gaat ook opzij als de 2.8HDI Jumper (groot formaat) komt aanstormen
Ik zou wel graag een adres hebben want het kan zijn dat er twee industrie locaties zijn
groet edje
Beste citroen rijders, ik ben in Borculo geweest en heb daar mijn hart weer op kunnen halen en enige tips kunnen geven daar ik 20 jaar citroen monteur ben geweest . wil mijn kennis (als dit op prijs wordt gesteld )met u delen zoveel mogelijk is.
voor iedereen ff de routebeschrijving aangezien de straat nog nergens is verwerkt. Heb ff een kaartje gemaakt met bijzondere punten:
[list]1. Afslag uit de richting Groningen. Ze zijn daar bezig met een rotonde. Vanaf de snelweg (beide kanten) kan je daar wel langs. Als je uit de richting van Niekerk/Enumatil/Zuidhorn komt dan moet je over boerakker.
2. Ze zijn daar met het verkeerspunt bezig maar je kan er wel gewoon langs. Situatie is gewijzigd en het is ff kijken hoe je er langs moet.
3. Afslag uit de richting Heerenveen/Drachten. Voor zover ik weet zijn daar geen werkzaamheden.
4. Eindbestemming. Als je een navigatiescherm gebruikt, neem dan een straat dit er dichtbij ligt zoals Mulderspark.
[/list:u]
plaatje is wat groot. Sorry!
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Nog even alle feiten op een rijtje….
Datum: zaterdag 25 juni
Aanvang: 11:00 tot 17:00
Adres:
Molenwieck 13
LEEK
Groningen
Nederland
9351ND
06-54946006
Homepage: http://www.jagjansonius.nl/
De aanwezigen zijn;
01. zx19d
02. BX16TGI
03. xm’metje
04. citroen23
05. Serge
06. Ds23man
07. patje74
08. joris
09. paz
10. superpetur
11. edje
12. Pecora
13. jenno
14. blueduck
15. bram
16. bartje
17. erwt
18. Bull Frog Bleu
19. ZX1.4iKomt misschien;
Lelijke Eend
Nog even een ideetje voor na de sleutelmeet >>>
Vanaf Leek is dit ongeveer 45 minuten rijden.
Ik weet nog steeds niet hoe ik uitkom met oppas voor mijn zoontje, het kan dus best zijn dat ik om 17:00 gelijk naar huis ga. Maar het lijkt mij wel leuk om deze bedrijven even op te zoeken, een hapje en een drankje tussen citrofielen zal immers altijd smaken!
Totaal aantal Berichten: 105
- BX BX 19 TZI Break
- Xantia V6 Exclusive Automaat
- C5 C5 Tourer - 2.2 HDi 204 PK
- C5 Break 2.0-16V Ligne Prestige
De aanwezigen zijn;
01. zx19d
02. BX16TGI
03. xm’metje
04. citroen23
05. Serge
06. Ds23man
07. patje74
08. joris
09. paz
10. superpetur
11. edje
12. Pecora
13. jenno
14. blueduck
15. bram
16. bartje
17. erwt
18. Bull Frog Bleu
19. ZX1.4i
bxtrdturbo komt even langs moet niet te laat weg want ik moet de MZNR-2005 van BX Club Nederland gaan voorberijden.
Komt misschien;
Lelijke Eend
Groetnis fan Roel Tiemersma.
Akkrum. Friesland
http://www.bxclub.nl
http://www.citroenbx.nl
euuhh jongens,
beetje zwak misschien maar ik waag het er toch niet op ivm de tt drukte op de terugreis heb eigenlijk niet zon zin om de terugreis in de file te staan en al helemaal niet in de tt file met al die dronken gasten
sorry volgende keer beter..
( misschien heb ik tegen die tijd ook meer te sleutelen )
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dan heb je nog een lange weg te gaan man! Tot 4:00 duurt die rit toch?