Totaal aantal Berichten: 7778
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ja, maar dat past niet in het straatje van de sentimentalisten hier Ree.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
De C1 bedient nu exact hetzelfde marktsegment als de 2CV vroeger deed. Hij voldoet ook nog steeds aan dezelfde ontwerpprincipes (goedkoop, zuinig, comfortabel). Gegeven het feit dat er tegenwoordig heftige concurentie is uit Azie vind ik dat ie het erg goed doet.
Zelf rij ik liever in een 2CV. Ik noem mezelf ook een hobbyist en daar maakt een mailstream fabrikant geen auto’s voor.
Voor de GS bood Citroen alleen de C1 (2cv) en de C6 (DS) aan. Daar komt Citroen nu écht niet meer mee weg.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Het wordt lelijk hier.
Prestige31 schreef:DigiDaan schreef:Ja, maar dat past niet in het straatje van de sentimentalisten hier Ree.
Het feit dat jij in een Xsara rijdt, zegt mij al genoeg.
Dat zegt genoeg over mij?
Laat je nakijken man. Ik heb er genoeg van hier!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Een mening prima maar niet op de persoon.
Prestige31 je bent n.m.m. iets te kras in je waardeoordelen…
Respecteer een mening en schijn je eigen liggie er op.
Ceci n’est pas une plaisanterie
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Tijden veranderen en Citroën ook.
Het is precies wat Ree zegt,te veel doelgoepen.
En er is dalijk een Troen voor iedereen let maar op.
Ik heb zelf een ZX niet een echte Troen (zelfs niet n.m.m.) maar toch heb ik een citro gevoel,omdat wel eens iets kapot gaat
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Prestige31 schreef:ambijajance schreef:Het wordt lelijk hier.
Zo vatte ik ook de opmerking van Digidaan op.
In de franse Figaro stond een aardig artikel over deze nieuwe hervormde Citroën en die nieuwe DS3. Hun conclusie was simpel samengevat:
de “die-hard” citrofielen zullen het niet pruimen, de jongere generatie Citroën rijders wel.
Ja maar jij pruimt ‘m nou al bijna 10 pagina’s niet. We weten het nu wel.
“Die-hard” Citrofiel, kom op zeg.
Ben jij zo tekeer gegaan tegen elk model wat na de CX kwam ?
Prestige31 schreef:Hun conclusie was simpel samengevat:
de “die-hard” citrofielen zullen het niet pruimen, de jongere generatie Citroën rijders wel.
Vind het treffend dat je deze conclusie dan weer uit een blad hebt gehaald, en hier niet zelf al achter gekomen was. Dan was deze hele discussie niet nodig geweest.
Sja Daan is toch ook maar een mening.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
DigiDaan schreef:Prestige31 schreef:Het feit dat jij in een Xsara rijdt, zegt mij al genoeg.
Dat zegt genoeg over mij?
Laat je nakijken man. Ik heb er genoeg van hier!
Ook ik wens een gematigdere toon van Prestige31. Iemand zijn zorgvuldig opgeschreven mening “gelul” noemen is nogal sfeerbepalend, en daar heb ik hier geen trek in. Zo gaan liefhebbers normaliter niet met elkaar om.
Totaal aantal Berichten: 347
- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Jongens…
Wat een geleuter…
Dit is het CITROEN forum! Voor een ieder die iets met dit mooie merk heeft. Maakt niet uit of je AX of C6, AMI of SM rijdt.
Wat de een mooi hoeft de ander niet mooi te vinden. Over smaak valt niet te twisten!!! DOE DAT DAN OOK NIET!
hmmm misschien meer iets voor een mod om hier iets over te melden ops: (sorry iets te lang zitten tikken aan dit bericht waardoor ik nu pas zie dat er al een mod ingesprongen is….)
Met amicale groet,
Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline
Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl
pfffff
Citroen c32 Hilton XLS
Prestige31 schreef:patje74 schreef:
Ook ik wens een gematigdere toon van Prestige31. Iemand zijn zorgvuldig opgeschreven mening “gelul” noemen is nogal sfeerbepalend, en daar heb ik hier geen trek in. Zo gaan liefhebbers normaliter niet met elkaar om.
Iemand die schrijft “Is het misschien ook al eens in je hersenpan opgekomen dat het niet alleen na-aperij zal zijn” of “sentimentalisten” is dan niet sfeerbepalend op andermans mening?
Een verstandig mens weet wanneer ie moet stoppen,alt f4.
Waarom ik Frans rijd?
Waarom niet?
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Prestige31 schreef:Iemand die schrijft “Is het misschien ook al eens in je hersenpan opgekomen dat het niet alleen na-aperij zal zijn” of “sentimentalisten” is dan niet sfeerbepalend op andermans mening?
Ja, ook. En als hij in de sloot springt. doe jij dat ook zeker?
Kom op, laten we het gezellig houden!