typisch geval van jammer
volcane19i
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 20 juni 2005 03:10 PM

Hoi,

Ik denk (ik zit nog in de gewenningsfase….) er aan om binnenkort afscheid te nemen van mijn volcane 1.9i (snik) uit 92 (km stand 132.000) apk tot 01-2006.

Op deze site vol kenners zit er vast wel iemand die mij een indicatie kan geven wat een redelijke prijs zou zijn?????, de eurotax etc. gaan niet zo ver terug.

Ik hoop dat iemand de moeite wil nemen om mij hiermee te helpen

Groetjes….

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 20 juni 2005 03:31 PM
  [ # 1 ]

Eerste vraag is natuurlijk waarom wil je de auto wegdoen?

Op je tweede vraag, 1000 tot 2000 euro denk ik. Op marktplaats staan er nu 2 waarvan er 1tje 1000,- kost en de 2e kost 1500,-.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

volcane19i
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 20 juni 2005 04:14 PM
  [ # 2 ]

thnx voor je reactie

zoals je vast al uit mijn vorige post hebt begrepen wil ik dat ook eigenlijk helemaal niet….., ik heb autorijden altijd als een noodzakelijk kwaad gezien en dit is de eerste auto (heb er ong. 10 gehad van verschillende merken\types) waarin ik het leuk vind om te rijden….

echter zowel ik als mijn vriendin wonen tegenwoordig in Den Haag en werken in Rotterdam, overal betaald parkeren en omdat we samen naar het werk rijden hebben we maar voor 1 auto een vergunning (op kenteken), kostenbesparing dus en gezien de dagelijkse files op dat traject was de keuze voor haar Kaatje snel gemaakt omdat dat ook nogal in de kosten scheelt met de benzineprijs van dit moment.

zoals ik al zei, ik wil de ZX liever houden maar heb in de afgelopen 3 maanden maar 200 km er mee gereden en das ook zonde…..

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 20 juni 2005 04:57 PM
  [ # 3 ]

Dat is zeker zo. Een auto is ook gewoon een gebruiksobject en moet dus rijden. Met betrekking tot dat bedrag. Zorg dat je goede foto’s maakt, staat van de auto goed beschrijft en als de auto gewoon in goede staat is moet je er wel 1500,- voor kunnen krijgen.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook