Voor de geintereseerde heb ik de aflevering even geript en geknipt en online gezet.
Dus heb je de aflevering gemist dan hier je kans
Deel 1: 70Mb
http://rapidshare.com/files/196039540/wheelerdealer_part01.wmv
Deel 2: 70Mb
http://rapidshare.com/files/196048562/wheelerdealer_part02.wmv
of ingepakt met winrar (rarlabs.com) in een geheel: 140Mb
http://rapidshare.com/files/196064074/wheelerdealerDSSuper.rar
Veel kijk plezier.
Oja, Reclame vrij
C4 Cactus 1.2
Totaal aantal Berichten: 1532
Geregistreerd: 26-06-2006
- Traction Avant 11BL
- ID/DS 23IE Pallas mech
- (Grand) C4 Picasso 1.8 Ambiance
Heel veel dank!
Du pain, du vin et… Citroën!
Citroen-forum.nl: ...omdat je Citroën nooit af is!
Yo erg bedankt.
Heb zaterdag avond de aflevering op discovery gezien. Maar altijd om in het archief te hebben
DQ
moet ik nu een acount aanmaken om het te downloaden ???
het enige waar m’n muis op reageerd is als ik over het woord pay/payment ga….............
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Nope gewoon op free user klikken en dan 60 sec wachten tot er een download knop verschijnt om vervolgens daar op te klikken
DQ
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Na het downloaden van deel 1 mag ik deel 2 niet meer downloaden, limiet bereikt
Morgen weer proberen?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
ja de download heeft een max per dag als goed is.
Als je voor de ingepakte versie gaat dan heb je ze beide in een rar bestand.
Boel wordt aardig gesuckt zo te zien !:)
Is m’n tijd niet voor niets geweest
Had het met de schotel opgenomen en toen via wifi naar de pc gehaald en dat mocht niet werken. Bleek later dat dat komt door die beveiliging van canaal digitaal.
Dus weer de boel af laten spelen en dan direct weer opnemen en er op laten staan dan als het klaar is weer via wifi over zetten en van .rec omzetten naar mpg. dan in pinnacle drukken en er een wmv van maken en natuurlijk de onnodige meuk er uit gehaald.
De totaal grote valt me nog mee. Had al met codecs zitten spelen voor divx maar dat wilde nog niet echt werken.
C4 Cactus 1.2
Typisch, hij betaalt er 4800 voor en verteld later dat het maar 3800 was.
En in plaats van de hoge druk bol te vervangen, vervangt hij gewoon de complete debietregelaar (regulator).
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
ja ach het is tv he en hoe kom je op 4800?
C4 Cactus 1.2
bij het onderhandelen blijft de verkoper eerst op 5000 hangen en op het laatst laat hij zich overhalen tot 4800, toch?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
ja euro’s
en later praat hij over ponden
C4 Cactus 1.2
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Er wordt onderhandeld in Euro’s, back in the UK wordt er over Ponden gepraat
excuus, het verschil zit m in de euro-pond verhouding.
Edit;
pagina te lang open laten staan, jullie zijn me voor….
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Ben ik nou de enige die Mike een onkundig mannetje vindt? Ed vind ik wel okay, maar die Mike? Kweenie hoor.
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Zen Frans is erger dan zen onkunde…
En idd, die loopt er maar wat bij te roepen en showen…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Dat maakt voor een verkoper toch niet uit?
Hij zal wel eens bokken schieten, maar gemiddeld pakt het wel goed uit met zijn aankopen. Ben ik van overtuigd.
Hij is enthousiast en daar gaat het om bij verkopers.
@TS: Bedankt voor alle tijd en moeite!
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03