28 van de 33
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

Het grote klaag-/pluimtopic over garages
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 13 februari 2009 08:58 PM
  [ # 406 ]
Rene schreef:
drm schreef:

heb dit hele topic (jaja) doorgelezen om te kijken of er goede garages / dealers tussenzitten in de buurt van Rotterdam.

Pimperklaas schreef:

probeer citroen amsterdam eens ?

Goeie hint very good
Amsterdam Laughing

Wel dichterbij dan Maastricht, maar daar ik dan ook alles meegezegd.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 13 februari 2009 09:11 PM
  [ # 407 ]

NEEEEEEE!!!!Niet “Citroën A’dam” (Voor onderdelen dan weer wel. Wink )

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 527

- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gepost: 13 februari 2009 09:18 PM
  [ # 408 ]

waarom niet naar amsterdam Very Happy wil ik wel is weten van jou :d

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Xsara Scootertje.
Gepost: 13 februari 2009 10:10 PM
  [ # 409 ]

Waarom? Tsja, als je door de jaren heen als een soort van l*ltje roze water word behandeld en belazerd dan houd het een keer op hè.

Bij mijn BX,( Ja ik heb er ook een gehad ) hebben ze een keer een start motor vervangen voor een nieuwe en naar later bleek de bouten verkeerd om gemonteerd de onderste boven en omgedraait en bij mijn 2cv hadden ze werkzaamheden die ze niet gedaan hadden wel in rekening gebracht. Ben er ook een keer door de hooftmonteur weg gestuurt, naar de wachtkamer, terwijl ik wel wilde weten hoe dat klusje gedaan zou worden, om er ook nog iets van te kunnen leren zegmaar,  enz enz. Het was voor mij een rede, om zelf maar eens de sleutels ter hand te nemen en de kosten te drukken, ik moet zeggen, dat gaat me nog steeds goed af.
Voor onderdelen die niet via de gewone weg te verkrijgen zijn is het weer wel een goed adres. Wink

Profiel  

tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5999

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 13 februari 2009 10:17 PM
  [ # 410 ]

Eens. Ik ga met het bussie daar wel naartoe omdat dat lekker dichtbij kantoor is en het bussie in de lease zit. Met de berline echter zou ik daar nooit naartoe gaan. (hoewel die daar wel gekocht is, wegens beste inruil)
Ook de GS zal nooit de binnenkant van het pand aan het Stadionplein zien. Dit alles om redenen die ExpelliarMus eerder al aangaf.

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 14 februari 2009 12:17 AM
  [ # 411 ]

@ Kokopelli: René wilde duidelijk maken dat je niet alle dealers over 1 kam moet scheren. Wat jij dus duidelijk wel deed met die opmerking….

@ eXpelliarMus: Welke garage geef jij dan de voorkeur in de omgeving van Am*dam?

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten

- Xsara Scootertje.
Gepost: 14 februari 2009 12:34 AM
  [ # 412 ]
Autofan schreef:

@ Kokopelli: René wilde duidelijk maken dat je niet alle dealers over 1 kam moet scheren. Wat jij dus duidelijk wel deed met die opmerking….

@ eXpelliarMus: Welke garage geef jij dan de voorkeur in de omgeving van Am*dam?

Garage “Garege het stoepje” Ik zelf dus…..................

Gert de Jong en over die andere moet ik nog even na denken.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 14 februari 2009 12:41 AM
  [ # 413 ]

Kokopelli is te beroerd om via pb te antwoorden.

Ik heb hem alleen verteld dat ons forum een liefhebbersforum is, en geen KASSA. (zo ongeveer)

Ik ben helemaal niet pro-dealer ofzo. er zijn nou eenmaal rotte appels.

Maar alle dealers over één kam scheren is hetzelfde als het verkondigen dat alle marokkanen niet deugen.
Dat bedoelde ik.

Maar dat begrijpt koko de papegaai blijkbaar niet.
Antwoord eerst maar fatsoenlijk op mijn PB….

Alles wat je hierna dropt gaat gewoon de virtuele prullebak in.

Verder met het klaag/pluimtopic. Exclamation

Profiel  

Assitch
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 413

Gepost: 15 februari 2009 11:24 PM
  [ # 414 ]

het is van de zotte om alle bedrijven in een branchetak over een kam te scheren

de xantia van een kennis van me is afgelopen week bij de dealer(de auto is in prive onderhoud met gebruik van orgineel dealeronderdelen) in een keer goedgekeurd!!
(daar zit de citroenkennis!)

de citroen-liefhebber

Profiel  

BasisBIX
> 4000 berichten
Totaal aantal Berichten: 4323

Gepost: 15 februari 2009 11:44 PM
  [ # 415 ]

Van mij een pluimpje voor Cit. dealer Broere in Krimpen a/d IJssel

Binnen redelijke tijd veel incourante BX onderdelen kunnen leveren!
Waaronder zelfs een pakking die eigenlijk niet meer leverbaar is Wink

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 februari 2009 11:54 PM
  [ # 416 ]

De pakking die ik enkele weken geleden zelf gesneden heb.  Evil or Very Mad  Laughing

Overigens moet ik zeggen dat ik altijd perfecte medewerking krijg van de heren magazijnmedewerkers van Citroen-dealer Poiesz in Sneek en Peugeot dealer Haaima in Wirdum.
Bij die eerste zie ik ook altijd weer een paar werknemers door de ramen kijken als ik aan kom rijden met een van mijn oudere blikwerken.

Profiel  

Kars
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 127

Gepost: 23 februari 2009 12:01 AM
  [ # 417 ]
Simmetje schreef:

Lees ook wat verhalen uit het Deventerse. Ik ben 1x gestrand met pech en bij Warnar terecht gekomen. Duurde lang, foute diagnose en hoge rekening. Ruesink in Doetinchem had binnen notime het probleem gevonden en opgelost.

Mijn tip zou zijn om lekker naar Zutphen te rijden, waar Ruesink ook zit.

Bij Ruesink zowel mijn C4 als XM in onderhoud, met af en toe een uistapje naar Visscher in Culemborg (als het zo uitkomt met mijn werk).

Kwalitatief beide top. Vriendelijkheid idem. Zoeken naar onderdelen is Visscher wat handiger en vaak ook goedkoper. Als het bij Ruesink echter lastig wordt gaat de chef werkplaats ff zoeken en is het alsnog zo gefixt.

Warnar is inmiddels verdwenen uit Deventer.  Vóór Warnar zat Jaap van den Broek hier in Deventer en daar had ik iedere keer zeer goede ervaringen mee. Met mijn Xantia break een keer een flinke schade gereden en zij hebben me toen prima geholpen en meegedacht om de auto niet totalloss verklaard te krijgen. Warnar daarentegen is me vanaf dag 1 enorm tegengevallen. Ik heb daar mijn huidige XM gekocht, maar de manier waarop ik behandeld ben viel me iedere keer tegen. ( De mensen op de werkvloer en receptie waren wel alleraardigst hoor, maar de “behandeling” verder was ver beneden maat!! En dat ligt naar mijn bescheiden mening toch aan de leiding dan…...)
Inmiddels is het bedrijf overgenomen door Coolen, die ook een dealerschap heeft in Apeldoorn. Hoe zijn jullie ervaringen met dat bedrijf?

Nu eigenaar van een Fiat Punto Evo, zonder BPM en MRB heerlijk goedkoop dieselen!!

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 28 februari 2009 05:07 PM
  [ # 418 ]

Na al het gezeur over Douma in Leeuwarden wil ik even een dik compliment geven aan Dijkstra in Drachten. Geweldige service en er vriendelijke mensen werken aldaar. Helemaal top

Profiel  

Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9068

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 29 juni 2009 11:30 PM
  [ # 419 ]

Iemand toevallig ervaring met Garage Wim Blotenburg in Stroe?

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  

Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1003

Gepost: 03 juli 2009 10:17 AM
  [ # 420 ]

Nou ok, ik zal het er nog maar een keer neerzetten dan.

Grote pluim voor garage Lavrijsen in Hapert. Ik heb het hier al vaker neergezet volgens mij en ook al een recensie geschreven op autoweek in hun voordeel. Ik al mijn Citroëns bij hen in onderhoud gehad, van de DS tot de BX en de C5 en voor meer dan 1 reden.

De BX heb ik bij hen gekocht en een oude, versleten Renault 19 ingeruild waar ik nog aardig wat voor terug kreeg. Er werd niet moeilijk gedaan over het overzetten van de radio, netjes afleverbeurt gedaan en verse APK en dat voor een auto waar ik 3.500 gulden voor betaald had en ik 1.200 gulden terug gekregen voor het Renaultje. Dat was de eerste positieve ervaring.

De volgende was iets minder, de versnellingsbak van mijn DS overleed nadat deze bij hen stond voor een onderhoudsbeurt en een APK. Dit was echter mijn eigen schuld geweest doordat ik haar gestald had met de versnellingsbak ingeschakeld (halfautomaat). We kwamen er pas achter toen we de auto op gingen halen bij de eigenaar van de garage thuis op zondagavond!! De auto wilde namelijk niet meer in de 1e versnelling en de achteruit. Zij hebben er alles aan gedaan om uit te zoeken wat er gebeurt was en me zelfs een auto-ambulance met auto geleend (gratis) om de auto naar mijn woonplaats te laten vervoeren (120 km verderop!!) toen eenmaal bleek dat de versnellingsbak kapot was.

Daarna kwam de C5 (lease), opgehaald in Breda bij Emerpark. Eerste beurt (1.500 km) gepland bij Bulters in Nijmegen (meest waardeloze garage ooit!!!!!!), 2 dagen van te voren nogmaals gebeld en te horen gekregen dat er geen plek was terwijl ik 5 dagen daarna naar Frankrijk op vakantie ging.
De garage in Bemmel was zeer behulpzaam en alsnog geregeld zodat ik op tijd op vakantie kon.
Nog een keer bij Bemmel geweest en bij Bulters voor een tweede kans. Geen van beiden doorstond de test, ik kreeg bij Bulters de auto terug met een losse popnagel in de achterklep omdat ze per se hun kentekenplaatomlijsting moesten monteren en dus 1 van de popnagels in de klep gevallen was. Iedere keer als ik de klep open deed, rolde dat ding van onder naar boven en weer terug. Bij beiden kreeg ik ook geen Citroën mee als vervang auto wat ik altijd vreemd gevonden heb.

Dus op naar Culemborg waar ik destijds werkte, makkelijk en lekker dichtbij. Niet als je 3 keer terug kan omdat ze dingen niet gedaan hebben die ze beloofd hadden te doen.

Uiteindelijk maar weer naar Hapert waar alles gewoon opgelost wordt, waar ze even bellen als er dingen extra gedaan moeten worden. De eerste en enige garage die mijn dimlicht kon schakelen met mijn contact!!! 120 km omrijden om daarna in een Citroën leenauto te gaan werken. Gewoon een nette garage met een drietal monteurs die er al jaren werken en die weten waar ze het over hebben, de chef monteur werkt er al meer dan 30 jaar!! De eigenaar is er altijd voor een praatje en een kop koffie en heeft me zelfs een C6 meegegeven voor een paar uur omdat ik zo’n nette recensie op autoweek had gezet. Dat terwijl ze die auto geleend hadden van de dealer in Tilburg voor 2 dagen om potentiele klanten in te laten proefrijden omdat ze zelf niet de middelen hebben om er eentje als demo te hebben staan.

Sinds anderhalf jaar woon ik in Sydney, Australië en rijd ik helaas geen Citroën meer. Ik heb echter nog wel een Peugeot 306 station in Nederland staan voor als we op familiebezoek gaan. Het ding verkoopt niet dus dan houden we hem maar. Afgelopen februari was het weer zover en zouden we naar Nederland voor een week. We zouden 1.200 km met de Peugeot gaan rijden en deze moest een beurt hebben voor die tijd. Mijn vader laten bellen een week van te voren en de auto weggebracht. Samen opgehaald en onder het genot van een kop koffie weer even bijgekletst met Jeffrey, de eigenaar.

Totale kosten voor een kleine beurt 75 Euro!! De ervaring, onbetaalbaar. Ze kennen je bij naam, er is altijd tijd voor een praatje en een kop koffie. Je kan meekijken in de werkplaats omdat deze naast de showroom ligt waar grote ramen in zitten.

Sorry voor het lange verhaal, ik word normaal niet zo enthousiast over zaken maar zij verdienen het.

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  

28 van de 33
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook