3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Multiriem montage troubles -> en dieselpomp[dagboek][foto
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 14 februari 2009 02:12 AM
  [ # 31 ]

ja idd, van het hart naar de rand toe. Paar km rijden lijkt me nog niet eens nodig, 30sec laten lopen met verschillende toerentallen moet genoeg zeggen.
Iets anders, ziet het spietje er nog goed uit? Bij mij is een keer het spietje gebroken, die molt vervolgens de poelie. Gelukkig niet de krukas….. Tevens moest bij mij dan ook de poellie van de distributieriem los om de boel te vervangen. Altijd leuk als je dat net gedaan hebt!
Maar waarom dat 2 euro verhaal? Vind het een dure oplossing! Vacuüm slangetje los doet hetzelfde, was laatst een topic over!

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 14 februari 2009 02:47 AM
  [ # 32 ]

Klopt van dat slangetje maar ik zag pas een verhaal van €700,- voor een leiding en dan is €2,- ineens niet veel. Laughing

Profiel  
 
boukewerff
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007

- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Gepost: 14 februari 2009 03:05 AM
  [ # 33 ]

Dat niet nee, maar ik had er een biertje van gehaald!

Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

Profiel  
 
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2028
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 14 februari 2009 04:50 PM
  [ # 34 ]

Als je goed kijkt ligt er nu een stalen plaatje in ipv 2 euro. Die 2 euro paste precies zodat ik die gewoon na kon maken Razz

Slang los is ook een oplossing maar ik vermoed dat door de hoge druk in het uitlaatspruitstuk het klep toch kan gaan lekken richting te inlaat. Tis gewoon een extraatje Smile

Ouwe mopperkont

Profiel  
 
Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2028
Geregistreerd: 26-06-2006

Gepost: 16 februari 2009 03:56 PM
  [ # 35 ]

Alles zit en hij ronkt weer Smile Allemaal super bedankt voor het meedenken!

Ouwe mopperkont

Profiel  
 
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 12 augustus 2009 12:10 AM
  [ # 36 ]

Ik heb dit draadje even opgepikt i.v.m. de dieselpomp op tijd zetten, maar de foto’s zijn verdwenen. Heb je er nog foto’s van met het hoe en waar verhaal?

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook