Hallo Mensen,
Ben zoals jullie zien nieuw op dit forum. Ik ben aan het kijken naar een opvolger voor mijn Megane Coupe, die gewoonweg te onhandig is (en te oud, te spartaans etc.). Mijn oog is gevallen op een Xsara Break 1.6 16V van 10-2002 met 66k op de teller. Alle opties behalve leer, goed onderhouden, van 1e eigenaar. Vanavond ga ik al kijken.
Heb in andere topics al een boel gelezen over de Xsara, maar vraag wat nieuwe input. Ik krijg namelijk de indruk (niet alleen hier, maar vooral bij de my reviews van Autoweek) dat de auto niet de meest betrouwbare is. Aangezien ik deze auto particulier heb zien staan, heb ik geen recht op garantie o.i.d.
Ervaringen of opmerkingen hierin worden zeer gewaardeerd
Alvast bedankt :thumbsup
de nieuwe type xsara,s zijn echt wel goed heb er twee gehad en alleen de slijtage delen behoefde onderhoud voor de rest niets aan het handje GreetzZz Lodie
Citroën verzamelaar Ds3 racing 2011, Ds3 racing 2012, ds3 performance 2018,Jumpy 2.0 bleuhdi 150 2016 (zaak), Jumper 2.2 HDI 130 2016 (zaak), DS7 crossback 2.0 Bleuhdi 2018
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
gewoon doen!
1.6 16V is heerlijke motor
zuinig en snel.
qua betrouwbaarheid
hier 2 Xsara’s
een break nieuw gekocht nooit problemen mee gehad (3 jaar nu)
mijn Coupé (2001) heb ik sinds sept. en 15.000 probleemloze km mee gereden (ff afkloppen )
verder geeft een Xsara meer comfort dan welke andere op staal geveerde auto die ik ken.
de kosten vallen meestal ook nog wel mee vergeleken met andere merken in dezelfde prijsklasse
geeft mij maar een rede om het niet te doen
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
No Problem
Bedankt voor de input. Ga a.s. vrijdag kijken en misschien meteen spijkers met koppen slaan. Kan ik dit weekend al in de Xsara rondcruisen
- CX 25 GTi Turbo 2
suc6 houd ons op de hoogte
Nou, m’n coupeetje ben ik kwijt (doet toch wel een beetje pijn), maar kan nu mijn pijlen richten op de Xsara! Morgen weet ik meer
Yesssssss.
Vandaag de Xsara Break opgehaald en meteen maar even het hele land doorgecrossed. Tot nu toe zeer tevreden. Rijdt prima!!!!
Ben nu naar buiten, lekker poetsen…
- CX 25 GTi Turbo 2
gefeliciteerd!
veel plezier ermee
na het poetsen niet vergeten :photo te maken