2 van de 2
 < Vorige 1 2

12 volts aansluiting achter
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 21 juni 2005 08:13 PM
  [ # 16 ]

Re: 12 volts aansluiting achter

DaanDus schreef:

Sorry, maar ik vind veel dingen aan de bx echt onzinnig of ondoordacht….

Ik weet het, dit is vloeken in de kerk, maar toch…..

Dat is nog zachtjes uitgedrukt…..dit is een regelrechte atoombom, waardoor ik op een idee kom om daar een apart draadje over te openen.  Smile

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15822

- Ami 8 Club
Gepost: 27 juni 2005 04:04 AM
  [ # 17 ]

Ik heb de originele zwarte middenconsole met 12V-aansluiting in een doos liggen, aangezien ik mijn middenarmsteun op een standaard middenarmsteun moest bevestigen.
Uiteraard is mijn middenconsole inclusief 12V-aansluiting niet te koop, want dat is veel te zeldzaam Laughing

In een BX 19 Digit zit standaard (8))  deze 12V-aansluiting trouwens, verder heb ik het zelden gezien in een BX.

Maar je vroeg om foto’s (gemaakt tijdens demontage van de middenconsole van m’n Digit):

Profiel  

Harm (verbannen)
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4105

Gepost: 27 juni 2005 04:55 PM
  [ # 18 ]

Prachtig zeg… een 12v-aansluiting achterin zou ik ook nog wel praktisch vinden eigenlijk. En dan ook meteen eentje in de kofferbak natuurlijk, voor de koelkast ofzo Smile

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 27 juni 2005 11:39 PM
  [ # 19 ]
XBXG schreef:

Ik heb de originele zwarte middenconsole met 12V-aansluiting in een doos liggen, aangezien ik mijn middenarmsteun op een standaard middenarmsteun moest bevestigen.
Uiteraard is mijn middenconsole inclusief 12V-aansluiting niet te koop, want dat is veel te zeldzaam Laughing

In een BX 19 Digit zit standaard (8))  deze 12V-aansluiting trouwens, verder heb ik het zelden gezien in een BX.
Maar je vroeg om foto’s (gemaakt tijdens demontage van de middenconsole van m’n Digit):

Ahum, welke 12 v aansluiting bedoel je nou? Dit zijn namelijk de “gewone” koptelefoonpluggen; helemaal geen 12 volt aansluiting. In het schema vanaf 1987 kun je dit vinden in diagram 10 als positienr. 698.

Ik heb (of had) ook wel zo’n console liggen met die dingen erin; vnl luxe typen 1 hadden dat.

En je hebt er ook maar 2 draadjes voor nodig, geen ingewikkelde schakelingen om luidsprekers uit te schakelen enzo.

Bij de typen 2 en 3 met CV zit die standaard voorbedraad met 2 gele draadjes aan 1 bruin stekkertje. Dat stekkertje staat ingetekend als positie 710 in het diagram VIII vanaf 1987.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

DaanDus
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 310

Gepost: 01 juli 2005 08:46 PM
  [ # 20 ]

op de foto, tussen die 2 hoofdtelefoonaansluiting ,dat zwarte ding ,da’s toch een “sigaretten-aansteker”, of niet?

Dat de filosofie van citroen was dat een auto pas perfect is als je alles wat je niet nodig hebt eraf "designed" wil toch niet zeggen dat alles er vervolgens maar vanaf mag vallen? confused

Profiel  

karel
> 5000 berichten
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 02 juli 2005 03:44 AM
  [ # 21 ]
DaanDus schreef:

op de foto, tussen die 2 hoofdtelefoonaansluiting ,dat zwarte ding ,da’s toch een “sigaretten-aansteker”, of niet?

Niet zo goed te zien; zo’n ding komt verder naar achteren maar er is geen foto die de diepte toont.
Dit ding - ik zag ‘m effe niet, ok - is volgens mij niet “de standaard 12v aansluiting” maar lijkt me meer op een gevalletje huisvlijt; het standaard stekkertje past er namelijk niet op en daar is Cit nou wel weer érg consequent in.
Dit type aansluiting vind je overigens ook wel in andere automerken.

Ich bin ein Breaker

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook