Totaal aantal Berichten: 944
er bestaat geen RT3ev dat is de RT4 en je hebt de RT5
De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
citroënmonteurtje schreef:er bestaat geen RT3ev dat is de RT4 en je hebt de RT5
Er bestaat wel een RT3ev
Die zit o.a. in mijn C6,want er waren verschillende nog in stock zijnde C6’en, toen ik die van mij kocht,met RT3 iToen de RT4 uitkwam,moesten er zonodig een paar verbouwd worden,zoals die van mij.
De unit is gebleven,maar werd aangepast naar RT4 normen,met harddisk in en andere software.
Hi,
Dit is niet echt een update van de software maar een geheel nieuwe CD met alle wegen van de BENELUX erop. Dus CD erin en rijden maar.
Groet
Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Het is echt doodsimpel om te upgraden, zie
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=871263#871263
Dus als ik het goed begrijp wordt met RT3ev en RT4 hetzelfde bedoeld (met harddisk).
De RT3 maakt gebruik van de CD’s en moeten dus wisselen als je buiten de BNL gaat?
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Sparks schreef:Het is echt doodsimpel om te upgraden, zie
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?p=871263#871263Dus als ik het goed begrijp wordt met RT3ev en RT4 hetzelfde bedoeld (met harddisk).
De RT3 maakt gebruik van de CD’s en moeten dus wisselen als je buiten de BNL gaat?
U begrijpt het goed! De RT3ev.en de RT4 zijn inderdaad dezelfde toestellen.
Zoals ik reeds zei,is de mijne een RT3ev,dus in mijn geval een omgedoopte RT3 naar RT4.
citroen,had de RT4 uitgebracht destijds,maar had nog een heleboel stockwagens,welke voorzien waren van een RT3,terwijl de reclame aankondigingen,de RT4 voorstelde.
Dus hebben ze de meeste in de sucursalles,laten ombouwen door de fabriek,althans toch in België.
exroosje schreef:Op het eurovan forum is nu de maker van de rtxmapeditor (het progje waarme je de flitsers inlaadt) beizg met een hack waarmee de RT3ev en RT4 ook kunnen waarchuwen bij een flitspaal.
Helaas niet voor de RT3. De RT4 is nl. makkelijker te manipuleren omdat op de harde schijf ook de besturingsdata staat. Vandaar ook dat men daar al de seting heeft gevonden om de snelheidslimiet van de video ingang eraf te halen.
Begrijp ik het dus goed dat het op dit moment met mijn RT3ev geen zin heeft de Benelux incl flitspalen te installeren?
Hi,
Nee, het heeft wel zin de nieuwe CD met het vernieuwde wegennet te laden (wordt dan bij de RT4 op de schijf geschreven), maar de actieve melding gebeurt niet bij een flitspaal tenzij je de update apart invoert (zie boven).
Als je het nieuwe wegennet wil, dan heeft het dus nog steeds zin.
Groet,
PhilSat.
Het nieuwe wegennet is er net vanmorgen door de dealer ingezet. Het enige extraatje wat ik dan mis zijn de flitspalen.
Tja, dat is dan ook een extraatje die je erbij krijgt doordat binnen de gebruikersgroep verschillende mensen hebben uitgedokterd hoe je dit kun realiseren (zie het ander C5 forum waar die werkwijze wordt uitgelegd).
Zou je de 2008-2009 downloaden via usenet of een torrent-site dan zit deze extra flitspalen informatie er al bij. De originele (die jij dus hebt als ik het goed lees) heeft deze extra informatie dus niet.
Jammer, maar waar.
Groet,
PhilSat
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
waar vind ik die torrent??
Castille schreef:Het nieuwe wegennet is er net vanmorgen door de dealer ingezet. Het enige extraatje wat ik dan mis zijn de flitspalen.
Castille,
Ik meen zelfs dat als je een RT4 hebt, je deze informatie later kunt toevoegen. Wellicht dat een RT4 gebruiker dit kan uitleggen. Ben zelf maar een simpele RT3 gebruiker ops: en dus is het daarvoor noodzakelijk dat er een geheel andere kaart-CD in gaat.
Groet
Blooper1963 schreef:waar vind ik die torrent??
Op de bekende torrent sites zoals ISO en TPB (maar dat heb je dus niet van mij)
Succes.
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Heb ze ook gevonden en ga ze morgen op Cd branden.
Hoe kan je zien bij een ‘gevonden’ exemplaar van de kaarten of de flitspaalinfo al geintegreerd is?
Re: navteq 2008-2009+flitspalen
schon schreef:heb hem binnen navteq2008-2009 benelux
heb er zelf mee gestoeid en er nu 4-1-2009
flitspalen op gekregen
hij werkt super.
met flitspaal icoon echter geen geluid
maar wel duidelijk
zoekezoekezoeke dewegvindenisnietmoeilijk.iso
veel sucses allemaal
Helemaal hetzelfde gedaan als jij, update verliep volgens het schermpje vlekkeloos, maar na de update kon ik nergens flitspalen instellen en kom ze ook niet tegen op de kaart, maar buiten de auto wel…
Wat doe ik fout?