Nieuw model C5 caravanspiegels
honselaar
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 08 februari 2009 09:51 PM

Hallo,

Ik heb een nieuw model C5 een prachtige en heerlijke auto op die onspiegels na dan. Wij willen met de carnaval met de caravan weg alleen ik nog geen model caravanspiegel gevonden die past op deze auto. Van Repusel 2 sets gehad Sad  een Alufor volgens Repusel past die op de nieuwe C5 maar mooi niet met de dealer er bij gestaan en het is onmogelijk om deze spiegel stevig te monteren. Verder een Repusel Manomak van € 250,= geprobeerd staat op de site voor de zwaarste weersomstandigheden maar eenmaal thuis staat op de beschrijving dat je ze niet bij vorst kan gebruiken i.v.m. de zuignappen. Jullie begrijpen dat ik het nu even niet meer weet.

Wie kan ons helpen alvast onze dank

Groet Mike

Profiel  

ruan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 14 februari 2009 08:52 PM
  [ # 1 ]

caravanspiegels

Probleem is het wegschuiven van de spiegel en de oplossing hiervoor is even simpel als goedkoop.
Koop twee extrabevestigingsstrips en extra zuignappen (strips en nappen zijn elk een paar euro). Bevestig de extra strip aan de zijkant van de spiegel (raamzijde) en leidt die horizontaal naar de achterkant van de spiegel. Doe op de hoek een extra zuignap (om het zakken tegen te gaan en beschadigen van de spiegel te voorkomen). Daar waar de originele strip (van boven naar ondere) de extra strip kruisen maak je ze aan elkaar met twee kleine tireribs (kun je de gaten voor gebruiken).  De oginele spanstrip zal nu niet meer van de spiegel glijden. Ik ben op deze wijze al op en neer naar Kroatie geweest zonder één enkel probleem.

gr Ruan

Profiel  

Hansdj
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 184

Gepost: 14 februari 2009 09:02 PM
  [ # 2 ]

Ik gebruik sins een paar maanden deze…...................PERFECT.

Jaren lang Repuselspiegels gebruikt….........maar deze nieuwe spiegels trillen een stuk minder

Millenco Aero towing mirror

Ik heb er zo’n €50 voor betaald

Citroën Grand C4 Picasso 2.0 EB6V Ambiance ....LPG Icare…bluetooth geleverd 4 Juli 2008.
inmiddels al weer 180000km gereden.
02-06-2008 geproduceerd in Spanje de dame gaat terug naar de leasemaatschappij, en wij gaan verder in een Volkswagen

Profiel  

Robbie Toet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 27 juni 2009 01:56 AM
  [ # 3 ]

Caravanspiegels

Ik kan me aansluiten bij Hansdj. Heb in mei de Milenco Aero spiegels gekocht bij Campoworld. Betaalde wel ietsje meer, en heb er voor de zekerheid verlengpootjes bij gekocht (maar nog niet gebruikt). Heb er inmiddels één vakantie opzitten en ze bevallen prima….

Overigens een erg prettige combinatie: Citroen C5 III Tourer 2.0 16V Automaat + Hobby 495 KFTE. Die hydrpn. vering houdt de boel mooi op hoogte. Ben wel heel benieuwd hoe het boeltje zich gaat houden in de bergen. Ga over twee weken de Brennerpas bedwingen, maar ik heb er vertrouwen in…

Sinds 1 november 2008 Citrofiel….C5 Tourer 2.0 16V AUT LB

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook