Wat ik zelf bijzonder vond om te zien is hoe kreazyV8wuppo van een “normale” veerbol een voorraadbol maakt
Waar dient die 7e veerbol in Daffodil31LE zijn XM voor :
ZX1.4i schreef:Wat ik zelf bijzonder vond om te zien is hoe kreazyV8wuppo van een “normale” veerbol een voorraadbol maakt
Waar dient die 7e veerbol in Daffodil31LE zijn XM voor :
3 bollen per as en 1 voorraadbol…
4 veerbollen
2 bollen voor ‘t hydractief gebeuren?
1 voorraadbol
——
7 bolletjes
de volgende meeting zit alweer in de pipeline, en we lopen met het plan om elke 2e zaterdag van de mnd ofso de sleutelmeeting te houden.
greets van wupke.
kreazyV8wuppo schreef:de volgende meeting zit alweer in de pipeline, en we lopen met het plan om elke 2e zaterdag van de mnd ofso de sleutelmeeting te houden.
greets van wupke.
Goed plan!! Dan zou er alleen wel wat meer bekendheid aan moeten worden gegeven… Mijn ventilatormotor van de break doet ‘t niet (volgens mij een slecht contactje ergens, want soms doet ‘ie ‘t wel, soms doet ‘ie ‘t half en soms helemaal niet) dat zou iets zijn voor de volgende meeting. Maar met zo weinig auto’s houdt ‘t sleutelwerk natuurlijk wel een keer op he (ookal zijn ‘t citroens) dus—> als ‘t een serieus plan wordt: RECLAME!!! (hier op ‘t forum dan!) I’ll help
Het lijkt mij leuk!!! (en ook leuk om hieruit op te kunnen maken dat ‘t jullie goed is bevallen, toch?? )
voge schreef:
Goed plan!! Dan zou er alleen wel wat meer bekendheid aan moeten worden gegeven…
Meer flyeren(ik was het straal vergeten) en een linkje op de voorpagina?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 49
Geregistreerd: 01-09-2003
- GS/GSA 1130 Break
- C3 1.4 Différence
voge schreef:kreazyV8wuppo schreef:de volgende meeting zit alweer in de pipeline, en we lopen met het plan om elke 2e zaterdag van de mnd ofso de sleutelmeeting te houden.
greets van wupke.
Goed plan!! Dan zou er alleen wel wat meer bekendheid aan moeten worden gegeven… Mijn ventilatormotor van de break doet ‘t niet (volgens mij een slecht contactje ergens, want soms doet ‘ie ‘t wel, soms doet ‘ie ‘t half en soms helemaal niet) dat zou iets zijn voor de volgende meeting. Maar met zo weinig auto’s houdt ‘t sleutelwerk natuurlijk wel een keer op he (ookal zijn ‘t citroens) dus—> als ‘t een serieus plan wordt: RECLAME!!! (hier op ‘t forum dan!) I’ll help
Het lijkt mij leuk!!! (en ook leuk om hieruit op te kunnen maken dat ‘t jullie goed is bevallen, toch?? )
Jazeker ook ons is het goed bevallen.
En wat meer auto’s zou wel prettig zijn. Dus tegen die tijd zullen we toch wat meer reclame moeten maken.
kreazyV8wuppo schreef:de volgende meeting zit alweer in de pipeline, en we lopen met het plan om elke 2e zaterdag van de mnd ofso de sleutelmeeting te houden.
Lijkt mij een leuk idee, al is het alleen al ter lering en vermaek
ZX1.4i schreef:kreazyV8wuppo schreef:de volgende meeting zit alweer in de pipeline, en we lopen met het plan om elke 2e zaterdag van de mnd ofso de sleutelmeeting te houden.
Lijkt mij een leuk idee, al is het alleen al ter lering en vermaek
een ontmoeting om te werken aan de automobiel ter lering ende vermaek. (das nog eens een mooie volzin ipv: sleutelmeeting.
Maar ik ben blij dat het ook voor de garage goed is bevallen!! Wat mij betreft was dit echt een hele goede locatie voor deze meeting!!!
He Simpele, ‘k heb nog steeds die foto’s van je niet gezien!? Ligt dat aan jou of aan mij??
Eh…. Help?
Hedenmorgen, na ‘t werk, kwam m’n dame met haar neus niet meer uit haar slaapstand. Kontje ging wel omhoog. Met de regeling in de auto “spelen” heeft geen enkel effect op de voorzijde, die blijft ijzerenheinig op de grond liggen. Wat is er aan de hand? En indien het iets ernstigs is, is dit onder garantie vervangbaar?
ik denk dat je hoogte regelaar aan de voorzijde vast zit, maar zo vanop een afstandje kan ik weinig zegge.
die plastic connector op die kogel gewrichten kon wel eens kapot zijn. aangezien hij niet wil reageren op de het wijzigen van de hoogte van binnenuit.
.greets van wupke:die je naar je hoogte regelaar laat kijken wat daar loos is.
Het was inderdaad gelukkig maar de hoogteregelaar. Zat ergens los. Tien minuten werk en twee trekbandjes en het was gepiept. Kosten: Service van de Citroën dealer! Toppie!